Ik neem aan dat je het over mij heb,nou ik lok geen discussie uit totaal niet reageer alleen jij begint de discussie nu.
een discussie is er al snel hoor daar hoef je niet veel voor te doen daar hoef je alleen maar een vraag voor te stellen idd
Vragen staat vrij toch en al komt er een discussie maakt toch ook al niet uit zie daar ook geen probleem in
Nou, ik vind jou echt niet dom, want ik ken jou niet. Maar jouw schrijfstijl komt niet intelligent op mij over nee. Sorry, bedoel het niet lullig, maar als je een beetje moeite doet om fatsoenlijk te schrijven, kom je ook al een heel eind. En het is toch persé i.p.v per se?
Nee, het is echt per se. Geen persé, maar als je het per se verkeerd wilt schrijven... groetjes, Didier
voordat ik mijn reactie schreef heb ik alles doorgelezen ben nie blond of was het met een t? whahahahahaha ik vind alleen dat er zoveel erge dingen in de wereld zijn dat je een schrijffoutje best wel door de vingers moet kunnen zien hier wil ik het bij laten
Dennisenjose, dan heb je hier kennelijk wel gelezen maar niet begrepen waarover wordt gesproken. Het gaat hier niet om "een schrijffoutje". Het gaat hier om fouten die structureel worden gemaakt zonder dat daarvoor een gerechtvaardigde reden voor is. Bovendien gebeurt dat op een lollige manier en gaat het er niet over of wij hier wel of niet "iets door de vingers zien". Het is een aardig onderwerp waar je nog wat van opsteekt ook.
Haha, duhuh! Ja, sowieso dus Lang geduurt voordat ik dat wist Ik wist niet dat per se niet als persé geschreven mocht worden
) jij gaat door naar onze speciale BONUS ronde---------> de WASMACHINE! Van harte meid! sowieso ( ) alvast hiervoor petje af!
jusi heb je al mijn berichten terug gelezen of kom je daar zo op door wat je hier leest, dat ik niet intelligent ben,denk wat je wil denken boeit me niet zo. En dat is wat ik nu wilde weten,dus dan weten de andere mensen dat ook die wel eens of meerdere keren fouten maken. Mij ging het erover dat iemand in het begin een opmerking maakte dat spellingsfouten iets over mensen zegt,nou dat vind ik echt onzin. Als ik mezelf maar begrijp vind ik het allang best. Veel plezier nog met dit onderwerp. Groetjes jeslin
Als je goed leest Jeslin, val ik je helemaal niet persoonlijk aan. Verder ging het over je schrijfgedrag, niet over jou als persoon. Ik heb nergens gezegd dat ik je een dom persoon vind. Het grappige is dat er meerdere mensen zo over denken, ik was er van tevoren, (of was het nu van te voren?), nog niet eens over begonnen. En aangezien ik het wel durf te zeggen, en andere personen schijnheilig lopen doen, ben ik nu de lul. Ik persoonlijk heb liever een eerlijk antwoord dan een schijnheilig antwoord, maar ja, daar zal ik wel de enige in zijn...