Ik gebruik dan wel DOODmoe ofzo...hihi dat klinkt erger dan vermoeider...whahaha (hoezo eigenwijs). Inderdaad..het is het zout.
Ja daarom....maar als ik nou extreem moe ben, erger dan een uur geleden..ben ik dus vermoeider. Vind ik heel tegenvallend klinken Maargoed, moeier bestaat sowieso niet :-D
Nee, is een vergrotende trap... Wij Eigenwijzen hebben elkaar wel gevonden hè! Amber Hee Amber, Eigenwijzen hoort helemaal niet met hoofdletter!
Is vermoeider dan echt de vergrotende trap van moe? Dat het een vergrotende trap is van vermoeid klopt maar toch niet van moe?
Is dat ook niet zoiets al helder... Iets is helder, maar als het nog erger is: helderder? Dat bestaat toch ook niet?
Afwijkende uitgangen: 1. bijvoeglijke naamwoorden op -er krijgen in de vergrotende vorm -der: helder - helderder water
whoehahaha......moet hier zo om lachen "mijn water was helder, maar die van haar was nog veel helderder" sorry hoor maar dit klinkt toch niet?
wat mijn schoonmoeder altijd zegt: dokteres. Het zal misschien niet helemaal verkeerd zijn, maar het is wel erg ouderwets toch?