Ik heb dus zojuist op een ander forum een hele discussie gehad over dan en als :') Jij ook toevallig Didier?
Het is overigens wel ik ben minder dik DAN jij. Sterker nog, het moet zijn, ik ben minder dik DAN jij BENT.
Nee, ik niet. en Ik zit hier echt met een rood hoofd van schaamte! Maar volgens mij mag het woordje bent weggelaten worden
En ik dacht dus ook al dat dat niet klopte, dus ben ik maar eens aan het googlen gegaan.... Van taaladvies.net:
Jouw afkorting, 'P.s.', is niet correct! Het moet 'PS' zijn of anders 'P.S'. http://nl.wikipedia.org/wiki/Post_scriptum Krijg ik nou een bonuspunt?
ehm..... omdat ik twaalf was toen ik naar 't VWO ging?! makkelijk rekensommetje hoor en toen kregen we deze lesjes ook, heb de boeken nog liggen
Ongeveer 28 pagina's geleden had ik deze topic al gevonden, maar daarna uit het oog verloren....Wat een heerlijke richting is het opgegaan! Ik blijf lekker meelezen en misschien heb ik ook nog wel een bijdrage later
aha, verwarring verdwenen. en ach, er zijn er bij die van de middelbare school afkomen en het nog niet weten (zo blijf ik een ramp met d's en t's.)
Hihihi zo is het maar net! Ik had het nog speciaal opgezocht, want ik wilde natuurlijk geen flater slaan in deze topic
Hahahaha,leuk topic! Ik weet niet of deze al genoemd is,maar zie ook heel vaak messchien staan i.p.v.( ) misschien.