Optie een is de enige juiste! Groetjes, Didier Hoe zit het trouwens met mijn bonuspunten? Sta ik nog steeds in de min?
Toentertijd is overigens wel goed, de meeste mensen schrijven toendertijd... Combinaties als "te allen tijde" en dergelijke doen het ook altijd goed.
Ik moet bekennen dat ik ook altijd toendertijd schreef... 2e hans is trouwens wel heel erg! Hoe kóm je erop?
Dat zal het inderdaad wel zijn. Bovendien werd er voorheen natuurlijk niet zoveel schriftelijk gebabbeld als nu. Althans, niet in het huidige tempo. Ik weet nog dat ik 'vroeger' (hoor mij ) echt de tijd nam om een brief te schrijven; emails en forumberichten lees ik meestal maar één keer na. Want het is Internet dus informeel dus je hoeft er minder je best voor te doen.
ik vind het zowiezo gezeur allemaal.... hahahaha Nee, ik erger me ook wel aan fouten in de zinnen van forumgebruikers, maar ach... Zolang het te begrijpen blijft vind ik het prima.
daarom gewoon lecker bleiven schreiven als je goet leesd begreip je het wel en andes lesen we het gewoon noch een keer....
Maar dan klopt het toch? k zie nergens in die zin van Renee "aan" staan hoor! De enige opmerking die ik over de zin zou plaatsen is dat hij niet lekker loopt... Ik zou de "ook" in die zin vóór "regelmatig" zetten en niet er achter, maar dat is hoe ik er tegenaan kijk, heeft volgens mij niets met wel of niet kunnen/mogen te maken. Zo, en of díe zin nog klopt.... Ik weet het niet hoor! Marian