Hoi Judy, wat mij betreft is iedereen die hier wil posten topic-waardig. Goede tekst heb je geschreven, alleen moet elke zin een onderwerp hebben: Ik dacht eerst dat dit een zwaar loos topic was. Zulke fouten bij een taalpurist Groetjes, Didier p.s. Ik ben zeker niet perfect en wordt vaak op fouten gewezen
Maar je mag toch nooit een komma gebruiken voor "en"? Dan zou je dat woord in deze zin weg moeten laten..
Ik vind euries ook wel leuk hoor! Vroeger had je ook Pieken etc. Met het eurie-woord halen we dat een beetje terug Zou Joekel ingeburgerd moeten worden dan? (Van Q-music).
Volgens mij wordt euri gebruikt als meervoud van euro. (ipv euro's dus). Euries klinkt wel weer iets leuker. Maar euri... verschrikkelijk! En joekel? Ik wil de gulden terug.
Ja, Joekel is verzonnen door Kluun! Was toen een aktie van Q-music. Moet een ander woord worden voor de 2 euro munt....slaat niet echt aan volgens mij
Ik erger me er ook aan als een ij geschreven wordt als ei. Ik lees b.v. wel eens bleikbaar Wat ik ook erg vindt: liggen i.p.v. leggen en andersom Groetjes, Didier
wie zwijgt stemt toe? (normaal schrijf ik zwYg, 1 letter minder om te typen , maar in dit topic laat ik t wel )