Heb nu de volgende zin: De gellak is makkelijk uitborstelbaar. maar bedankt voor de tip, denk dat ik er inderdaad makkelijk uit te borstelen van maak. Klinkt lekkerder als je het leest op een verpakking denk ik!
De grammaticacontrole op de PC maakt wel altijd gemakkelijk van makkelijk, dus volgens mij is makkelijk spreektaal en geen officiele schrijftaal.
Of mensen die VOOR verkeerd gebruiken! "Ik zoek eeb afwasborstel voor af te wassen" ....OM af te wassen!
Aan de dames talenknobbels de volgende vraag. Is het zitten voor de pc, achter de pc, of op de pc ? Of is het allemaal goed? Bvd
Het voelt als een onaf woord. Maar dat kan ook wel komen omdat ik er even over heb nagedacht... Dan lijken woorden soms ineens heel gek. Ken je dat?
Nog als noch bedoeld word en andersom. Ik denk dat het voor de pc zitten is. Aan de achterkant zie je alleen maar kabels. En ik zit liever op een stoel dan op een pc. Om eerlijk te zijn is dit wel mijn "boerenverstand" aan het woord nu. Maar iemand nog een zeker antwoord of het "op vakantie gaan" of "met vakantie gaan" is?
Ik ben helemaal allergisch voor buzzwords, van die "managementtaal". Zoals "zullen we effe levelen" of "helicopterview" of "In onze business..." etc etc etc
Ja laten we daar eens even over gaan 'sparren', ook zo eentje, haha! Inderdaad heel overdreven allemaal...