Ze is nu ook diep bedroefd, heeft erg haar best gedaan Groetjes, Didier. p.s. Noor, ze zegt dat ze het waardeert van jou hoor!
Ik weet niet of dit al besproken is, maar wat is "een soort van..." Een soort van doorslapen las ik ergens. Is dat een variant van gewoon slapen ofzo? en deze:
Wat ook erg is: een beetje ongesteld of een beetje zwanger. Je bent het of je bent het niet! Groetjes, Didier
Pardon Cinderella22, ik heb hier niet goed bij nagedacht, ik zag alleen die typfout staan, en ik vond hem wel grappig, maar niks erbij bedoeld hoor!
We hebben het hier over spreektaal wat gebruikt wordt om dingen duidelijk te maken, maar die grammaticaal (en dus zeker als schrijftaal) niet correct is. Op een forum wordt veel spreektaal gebruikt om dingen duidelijk te maken aan elkaar.
Ja maaaaaar... het is wel een naam! Dan mag je, vind ik. Ik lees hier net: dat ga ik hem is vertellen. Of: dat ga ik maar is maken. IS moet natuurlijk EENS zijn.
ik maak me ook vaak schuldig aan dit soort uitspraken haha, ik heb gauw dat ik bijvoorbeeld in een zin "zeg maar" gebruik, bijvoorbeeld, dat ziet er zeg maar niet uit, tja dat is een beetje een stopwoord geworden, en als je hier dan post, dan gebruik je inderdaad veel spreektaal. denk dat als je hier op het forum echt aan alle grammaticaregels moet houden, het een stuk minder leuk word...
Zeg maar gebruik ik ook wel veel. 8) Voor mij valt dit in een heel andere categorie. Enne... trouwens... van mij hoeft niemand zich aan de grammatica- en spellingsregels te houden hoor. Echt niet. Ik vind het interessant om te zien wat er allemaal fout gaat. Soort ramptoerisme.