Dank je Natasja, maar wij vinden het niet erg en zelfs wel leuk en gezellig om deze account te delen (getrouwd in gemeenschap van account) . Dus voor ons hoeft het niet. Ons kan je trouwens best makkelijk uit elkaar houden. Zij gebruikt bijna nooit hoofdletters, ik wel, zij maakt schrijffouten, ik zo min mogelijk , zij zet niet altijd haar naam onder berichtjes, ik bijna altijd wel. Groetjes, Didier
Wisten jullie trouwens dat het DE account is? Ik niet tot ik het voor de zekerheid opzocht bij Van Dale. Dus deze account is correct, maar het klinkt niet lekker (vind ik). Groetjes, Didier.
Ja, dát wist ik dan weer wel. Wist jij dat je tijdens de zwangerschap geen rouw vlees mocht eten? Haha, sorry, ik moet soms zo lachen om foutjes die gemaakt worden.
Ik zou geen rouwvlees willen eten hoor! Dan moet je zeker bij elke kauwbeweging die je maakt verdriet hebben? Groetjes, Didier
Elke keer als ik hier om het hoekje kom kijken lig ik echt dubbel! Het blijft een geweldig topic.... Wat dachten jullie van in ene? Ik bedacht me in ene dat ik nog moest eten. Volgens mij is het ineens, dus ook nog eens aan elkaar en niet los van elkaar!
Neeeee, het is vast in de rouw omdat al zijn broertjes en zusjes ook zijn omgelegd. En dan is het te hopen dat dat met 'vedofing' is gebeurd. Die kwam ik hier net tegen. 8) Ik vind in ene eigenlijk wel geinig.
Ik moest eerst drie keer lezen wat er stond! Vedofing.... Ik legde de klemtóón verkeerd zodat het niet doordrong wat ik las!
Zonder die r in de eerste lettergreep zou je de klemtoon ook op de eerste lettergreep moeten leggen, dus zo gek is dat niet! Ik moet wel zeggen dat het schrijven zonder leestekens bij mij toch nog steeds op 1 staat in de lijst van ergernissen! Net weer een hele puzzel doorgewerkt...
Uit een ondrezeok van een gorte unvisertitiet in egnelnad bljikt dat de voglrode van de lttres in een worod niet belnagirjk zijn om ze te knunen lzeen. Zolnag de eesrte en lataste letetr op de geode platas satan kunnen ozne hesrenen de teskt geowon leezn. Dat komt odmat ozne heresnen neit ieedre letetr aprat lzeen, maar het worod patoron hekrennen. Dus de spelilng conrtole in de tesktverewrker kan geowon wodren verwidjerd ! Gr Pris
@pris, een tijdje geleden stond dit in de Lounge. Inderdaad wel heel maf maar ik kan alles gewoon op normale snelheid lezen. Groetjes, Didier
Ja, het lezen is geen probleem. Het bewijst wel het nut van dit topic denk ik... Gooi er nu ook nog eens een berg spelfouten in (tweifelen, vedofing, nieuwschierig). Ik denk dat je er dan heel wat minder snel doorheen komt.
Ja, zeker als je de woorden met spelfouten ook nog eens door elkaar gooit! De nsiewuhrsicehceire rpetroer tiewlefde hoe hij de zin znoedr vrodfnieg zou osrpehjcifn. Succes dames! Groetjes, Didier
Poging; de nieuwsgierige reporter twijfelde hoe hij de zin zonder verdoving zou opschrijven? Heb de spelfouten er ook maar gelijk voor je uit gehaald, Didier . Moest vooral op de 'verdoving' wel even puzzelen :-?
Over dat soort foutjes zul je mij niet horen. Ik las net 'ik dachde'... Die had ik nog niet eerder gezien.
Haha, ik had het juist expres gedaan, om te kijken of er iemand zou reageren. Test geslaagd; mensen lezen over dubbele voorzetsels heen. Dachde is wel heeeeel erg, ja! Hoe kom je er op?