eiersprong? hahahaha die is goed! grappig hoe mensen soms dingen zeggen en niet eens door hebben dat ze het verkeerd zeggen... een vriendin van me die zegt altijd: ik heb de tafel afgevogen... afgevogen? liefs marieke
Heel goed Miepie. Mijn vrouw zei trouwens in plaats van reporter rotpeer. Dit is dus ook goed. Ik vind dus dat onderzoek nu al onderuit gehaald. Groetjes, Didier
Ik heb trouwens net gelezen dat je met iets op moet kijken. Zou dat een periscoop zijn of zoiets? Groetjes, Didier
oke, ik zoek een woord (voor een sollicitatiebrief) en misschien kunnen jullie me even helpen.. ik heb zeg maar ervaring op gedaan om goed te kunnen organiseren.. hoe noem je dat? organisatie...nogwat..
Misschien is het een idee om te schrijven dat je organisatorische vaardigheden goed te noemen zijn? Groetjes, Didier
Ik spring er ook maar eens in. Ik ben dit forum al een tijdje met veel belangstelling aan het volgen, aangezien ik ook een echte taalfreak ben. Wat vinden jullie van dit woord: ladykant...
Ik vind het ongelovelijk/ ongelooflijk/ ongelofelijk dat er zoveel spelfouten bestaan. Groetjes, Didier
De laatste is goed volgens die Dikke. Ik schrijf altijd ongelooflijk. 8) Ladykant vind ik echt geweldig!