Ik lees nu net dat niet iedereen dat financieel kan betalen. Hoe kan je het dan betalen? Groetjes, Didier
meides, even een vraagje hier: Wij willen voor dit gedichtje gaan: Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt wanneer je het deelt. Nou is mijn vraag, moet het zijn DAT zich vermenigvuldigt of WAT zich vermenigvuldigt? Of kan het alletwee? En moeten er nog ergens komma's? Alvast bedankt voor het anwoord! Kus Es
Dank jullie wel. Ik had het ook al met DAT opgeschreven en geen komma's gebruikt, maar morgen gaan we naar de drukker en ik wilde het toch even zeker weten. Thanks! X
Had het al elders gezet maar dit stond elders "moet er gewoon nog even over denken of ik het doe, de ja of de nee" Dan zeg je dus 3 keer hetzelfde! Niet te geloven..
Ik kom uit Friesland en daardoor automatisch dingen verkeerd aangeleerd. zoals ik ga op bed waar kom je weg? en het woord immers kennen ook veel mensen niet. en zo zijn er nog veel meer dingen. (en dan praat ik van huis uit niet eens fries)
Toevallig twee grappige tegengekomen op een ander forum: Toen ik in de pubertijd zat... Ik betaal ... voor mijn elektrische tijd.
Kunnen we opletten dat we niet direct linken naar topics en ook niet mensen uitlachen? we krijgen toch opmerkingen over dit topic.