Normaal gesproken word ik alle kanten uitgeschopt en ik voel nu ook wel beweging hoor, maar 't is echt stukken en stukken rustiger dan anders. Het zal wel met de warmte te maken hebben, denk ik, maar dacht: toch even checken of anderen dit herkennen...
ik herken het wel dat hij vandaag en gisteren wat rustiger was overdag dus het zou best wel eens kunnen.
Hier ook niet, juist het tegenovergestelde! Een heel druk bewegend meisje, zowel grote als kleine bewegingen vrijwel de hele dag door met af en toe een uurtje rust...
Yep, ik herken het ook helemaal..........ik had gistermiddag en vanmiddag een verjaardag en zat daarbij buiten onder de parasol maar denk dat beebje toch last had van de zon, ze was stukken rustiger dan normaal Overigens voel ik haar nu weer heel goed en actief bewegen
Hier ook heel rustig, net begon ie pas echt wat te bewegen, raar toch of niet? Hun hebben toch een constante temperatuur of zie ik dat verkeerd?
Nou, je mag ook niet te warm baden, omdat dat de temp binnen ook te hoog op kan laten lopen, en pal in de zon wordt ook afgeraden, dus denk dat er wel degelijk dan iets van te merken moet zijn daar binnen. Maar fijn dat er meiden zijn die het herkennen!
Nope, die van mij trapt,slaat,stompt,draait,hikt en alles wattie nog meer kan om t mij nog moeilijker te maken met dit weer