Och, verrassend. Die HA in Dieeem snappen er nog steeds niks van. Laat je niet afschepen straks he! Beterschap!
Dat hadden ze erbij moeten zeggen, dat je dat spul niet mag gebruiken als je slijm gaat ophoesten. Goed dat je vanmiddag alsnog langs kunt komen, als je het zelf niet vertrouwt.
nope nog steeds niet in die 3 jaar dat ik hier woon hebben ze mij al tig keer laten zitten! zoonlief hebben ze zelfs naar huis gestuurd met een antibiotica kuur terwijl hij een allergise reactie had
nou weet je ik klaag niet snel maar ik kan nu echt gewoon niks! ik kan zelfs de kleine niet uit bed halen want dan moet ik de trap op en boven aan de trap ben ik echt dood gewoon niet normaal.
Als je zo weinig vertrouwen in ze hebt, ga dan alsjeblieft op zoek naar een ander! Er zijn echt betere te vinden. Hopelijk kunnen ze je wat bieden vanmiddag. Beterschap in elk geval!
toevallig van de week zelf ook gebeld met minder ernstig gewoon de vraag wat te doen. de symptomen zoals jij m beschrijft als ik dat had moest ik gelijk terug bellen en dan wilde de ha me zien. maar zoals t was kon ik nog wel doorlopen en heb ik van de ass advies gekregen. (was ook prima!) maar tis iets wat enorm heerst en longontsteking hoor je ook erg veel! en zo zie je maar weer hoe snel je zo een mediciijn krijgt wat waarschijnlijk niet geschikt is.. een hoestonderdrukkend medicijne terwijl je groen slijm (teken van ontsteking) ophoest..... beterschap. en fijn dat je nu zo toch terecht kan.
kan niet. ze hebben hier een verbond en dan is het dus zo dat ALS je al wil overstappen de huisartsen onderling gaan overleggen waar je heen kan en 99 van de 100 keer moet je dan alsnog bij dezelfde blijven ik heb het al 2 keer geprobeerd namelijk
Sorry wat een verhaal gelukkig hier geen ervaring mee hier ook veel verschil tussen ha ik ben overgestapt en nu een fijne praktijk. Mag altijd langs komen heb echt nog nooit te horen gekregen kom morgen maar. Heel veel succes en als je ha niks vind en het gaat vanacht nog slechter gewoon hapost bellen he. En straks ook duidelijk zijn he en het niet minder erg maken als het is sterkte kim
Sjongejonge wat doen ze toch moeilijk tegenwoordig. Mijn dochter werd tijdje terug helemaa koud en blauw over haar hele lichaam, we kregen haar zelf niet warm. Toen ze ook nog begon te rillen, HAP gebeld en konden we 's avonds om 23 uur terecht (belde om 17.30) ja daag. Na lang zeuren kon ik dan om 21.30 komen, vond ik nog te lang maar de ass vond het niet nodig dat we meteen kwamen. Toch in de auto gestapt en naar de EHBO gereden. Bleek ze een heftige reaktie te hebben op de AB (voor blaasontsteking) waardoor ze dus zware ondertemperatuur kreeg. Uiteindelijk steeg de temperatuur wel gelukkig en we mochten gewoon weer naar huis die avond met andere AB en een wekadvies. Door de arts op de eerste hulp is er een klacht ingediend over de HAP. Ze hadden ons NOOIT moeten weigeren, wetende dat ze AB had met deze bijwerking.
kan je 'uit het verbond' door een ander soort arts te nemen? bv een antroposofische huisarts? dat is zo specifiek dat ze niet kunnen schuiven ofzo. ik ben trouwens ook over gestapt en gewoon erheen gegaan voor een tweede opinie en daarna gevraagt of ze plek had voor me. vind het heel raar dat het niet kan. misschien via verzekering ofzo anders?
hij houd het op een virus infectie van de bovenste lucht wegen. en ik heb een boomheks drankje mee gekregen.