Ons zoontje is nu 9mnd en slaapt eigenlijk best slecht. Overdag 2x een uurtje en dat was het wel. Snachts werd hij 1x wakker maar ging wel weer slapen na een flesje. Nu slaapt hij sinds kort opeens veel beter... Wordt niet meer wakker snachts, maar zijn slaapjes overdag zijn extreem. 1x 3,5u en 1x 2u+. In tegenstelling tot 2x1u dus... En dan moet hij echt ook weer op tijd naar bed want hij is dan echt heel moe Moet ik me zorgen maken of gaat ie gewoon nu al die korte slaapjes inhalen?
Maak je geen zorgen en geniet! Hij haalt misschien in of hij is druk met zijn ontwikkeling. Dit Is een drukke leeftijd voor een kind: zitten, tijgeren, kruipen, optrekken, het komt allemaal rond deze leeftijd.
Ah jo, als je kindje wil slapen laat dat vooral, ze hebben het nodig! Hier slaapt mijn dochter met 14 maanden alsnog 2x op een dag een slaap van 2 uur en vervolgens nog een slaap van 3 uur. Zie het van de keerzijde, nu heb je lekker tijd voor jezelf of kun je deze tijd aan grote klussen in het huis besteden.
Tnx voor de reacties hij kruipt idd rond, kan zitten, staan etc sinds kort. Dus ik geniet er gewoon van dan maar