Help, Ik lig er wakker van, weet het echt niet meer . De 1e naam van onze nieuwe spruit zal Jazz worden, maar we willen graag een 2e naam en daar komen we niet uit. Vind het zooo moeilijk een leuke passende naam te vinden. Alles is geoorloofd en we hebben maar 2 voorwaardes: 1. Het moet goed klinken 2. De naam mag geen rare betekenis hebben. Wie heeft er een suggestie?
Als ik je onderschrift goed begrijp, gaat het om een jongen, he? (Jazz kan ook voor een meisje). Zit hier misschien iets tussen? Jazz Aidan, Jazz Aiden Jazz Alex Jazz Andrew Jazz Aron, Jazz Aaron Jazz Austin Jazz Benjamin Jazz Bentley Jazz Boaz, Jazz Boas Jazz Bradley Jazz Connor Jazz Declan Jazz Derek Jazz Devin, Jazz Devon Jazz Dexter Jazz Elias Jazz Elijah Jazz Elliot Jazz Elvis Jazz Esben, Jazz Espen Jazz Fedor Jazz Felix Jazz Isaac Jazz Isaiah Jazz Iwan Jazz Jonah Jazz Kayden, Jazz Kaylen Jazz Kelvin Jazz Kilian, Jazz Kylian Jazz Lennox Jazz Lewis Jazz Logan Jazz Luca Jazz Lucas Jazz Marvin Jazz Matthew Jazz Melvin Jazz Merijn Jazz Micah Jazz Mikay, Jazz Miké Jazz Mitchell Jazz Mylo Jazz Myron, Jazz Mairon Jazz Noah Jazz Noam Jazz Nolan Jazz Oliver Jazz Oscar Jazz Otis Jazz Owen Jazz Philip Jazz Quinten Jazz Ravi Jazz Rodin, Jazz Ronin, Jazz Rowin Jazz Rohan, Jazz Ronan Jazz Ryan Jazz Rylan Jazz Silvan, Jazz Silven, Jazz Silvar, Jazz Silver Jazz Skylar Jazz Thomas Jazz Timo Jazz Tobias Jazz Tyler
Wij hebben al een zoon met de naam Max . Het gaat idd. over een jongens naam. Elijah vind ik mooi, maar mijn man niet. Timo vind hij mooi, maar ik weer niet. Noah vind ik een goede optie.