Ik heb hem hier nog steeds liggen maar gebruik nog steeds de oude.. Nu heb ik mij laten vertellen door de ah cassiere Dat er toch heel veel voordelen aan de nieuwe kaart zitten.. Dus wie is er tevreden? Zijn het echt persoonlijke leuke aanbiedingen op producten die je dagelijks/weekelijks/maandelijks koopt? En iemand al jarig geweest ben wel heel erg nieuwschierig naar hun verjaardags verrassing haha
Nou ik heb geloof ik een stuk of 3 persoonlijke aanbiedingen gehad en dat waren nou niet echt interessante dingen. Je mist niks
Het is op dit moment inderdaad nog niet veel. Maar ik heb begrepen van een cassiere dat je vanaf januari de oude kaart niet meer kan gebruiken, de nieuwe hoef je trouwens niet persoonlijk te maken.
Wij hebben 2 bonuskaarten in huis, 1 voor mezelf en 1 voor mijn man. Ik weet niet zo goed wat er persoonlijk is aan de aanbiedingen want we krijgen exact dezelfde aanbiedingen. Met name luxe producten. Vind het nog niet geweldig.
Het is nog niet echt wat, maar stond een tijdje terug in een mailtje dat ze nu nog niet met persoonlijke aanbiedingen komen omdat ze nog niet zoveel van je weten... Je hebt immers nog (bijna) niks met die kaart gekocht.
Dat registreren is puur om je gegevens te achterhalen en je zo de AH folder te kunnen sturen e.d. En die "extraatjes" zijn gewoon marketing truukjes om te zorgen dat je registreerd.
Ik heb deze week mijn eerste persoonlijke aanbieding gehad. Korting op een fles olijfolie. Toch weer mooi meegenomen, want wij gebruiken het wel veel. Bijzonder? Nee, niet echt. Kocht het sowieso altijd al in de bonus.
Streepjescode vervaagd, dus ben benieuwd wanneer ie niet meer werkt. Verder komen ze pas in januari blijkbaar met echte persoonlijke aanbiedingen. Vooralsnog geen persoonlijke aanbiedingen gekregen.