Zo jammer...Ikea adventkalender

Discussie in 'De lounge' gestart door 2debaby, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ruim een maand geleden zag ik hem staan: een mooie adventkalender in de vorm van een kerstman!
    Helemaal leuk, met de familykaart een leuke prijs (7,99) dus ik dacht:meenemen! Leuk voor m'n zoontje van bijna 3, gaan we samen aftellen naar de kerst.

Nu ben ik altijd heel slecht in dat soort dingen. Ik begin niet op tijd en meestal merk ik die kalenders pas echt op als december al bijna voorbij is.

Maar nu dus op tijd zo'n ding gekocht. Door drukte na de geboorte van onze jongste zoon weer niet in de gaten gehad dat het weer tijd was voor de kalender.

Vanochtend was het zo ver: ik dat ding klaar gezet. Uitgelegd hoe het werkte. Samen geteld hoeveel vakjes er open mochten en dat hij hierna tot aan de kerst iedere dag een vakje open mag maken.
    Dus eerste vakje gaat open en.......NIETS!
    Blijken het allemaal lege vakjes te zijn :(

Op de site (zag ik net) staat inderdaad dat het een leuk ding is om zelf te vullen, maar in de winkel stond dat er dus niet bij!! Daar stonden alleen die dozen met een bord met naam en de prijs. Ik weet dat heel zeker, want ik was benieuwd wat er in zou zitten en heb daar nog naar gezocht. Bedacht me dat of het nu kleine dingetjes of snoep zou zijn het me niet zou uitmaken.
    Maar het was nu wel zuur om eerst te vertellen hoe zo'n kalender werkt en dat er van alles in kan zitten, dat de doosjes vervolgens leeg zijn.

Gelukkig vond m'n zoon de doos al prachtig, zit hij in z'n puzzelfase en zag die bakjes als een hele mooie puzzel, dus heb hem niet voor niets gekocht.
    Vind het toch jammer!

Weet niet waarom ik het post, maar moet het even kwijt, voelt als zo'n domper!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tsja, ik kan mij je teleurstelling voorstellen, maar voor nog geen Eur 8,- had je ook niet kunnen verwachten dat het ding gevuld zou zijn lijkt mij. :(
    Gewoon zelf wat kleine dingetjes kopen en de vakjes vullen, veel leuker toch nog ook! ;)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh dat is idd sneu ja!
    ik weet niet waar je woont maar in duitsland hebben ze super mooie!!! ik heb er 1 van mn ouders gekregen met allemaal haribo. mn vriendin met choclade assortiment en mn broertje met allemaal toiletspulletjes voor de man (die houd niet van snoep).
    je hebt ze ook met bonbons met likeur en hello kitty, cars enz. echt super leuk! misschien idee voor volgend jaar ;)

maar snap dat t een domper is ja!

4. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Mijn buurvrouw heeft m ook gekocht voor haar dochter. Zij dacht ook dattiebgevuld was. Je bent dus niet de enige.

5. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat er echt hele kleine prulletjes of zweedse snoepjes oid in zouden zitten. Had geen waardevolle spullen verwacht.

Bij Ikea weet je het nooit; je kan er ook ontbijten voor 1 euro..

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    7.99 is echt niet heel goedkoop hoor je hebt ze in verschillende winkels voor minder dus vind het niet raar dat je dat dacht

7. Nati

Nati Niet meer actief

Sorry, maar ik moet hier echt onwijs om lachen! :D Als dit mij gebeurd was lag ik ook in een deuk (niet persoonlijk bedoelt dus ;)), maar inderdaad wel een domper.
    Gauw de resterende dagen vullen met snoepjes, wordt het morgen toch nog een grote verrassing voor je zoontje!

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik vind het geen geld voor zo'n ding, dus als ze dan ook nog 23 vakjes hadden moeten vullen was het een stuk duurder geweest in aanschaf en was ook weer niet goed. ;) Bovendien staat het duidelijk aangegeven.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik had ook eerder in een deuk gelegen ja, zie er de humor wel van in. :p:D

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Nikki ze zegt toch dat het er in de winkel niet bij stond?

Iig, ik zou me er ook in vergist hebben. En wat kosten snoepjes nou? Zeker als je groot inkoopt is dat ding voor nog geen 50 cent gevuld hoor.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier is de goedkoopste gevulde 2.50 (alleen is het printje dan niet echt wauw), dus het kan wel.. Ik zou het ook best even een domper vinden..

12. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    aaah wat sneu

13. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik zou het niet vreemd hebben gevonden als er bijvoorbeeld kleine chocolaatjes in hadden gezeten, zo raar is dat niet. Ik vind het ook stom dat er niks in zit!!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had ze ook gezien en ik zat ook al te kijken wat erin zat, maar dat stond er niet op. Toen een showroommodel bekeken (die staan er gewoon bij als het goed is) en toen bleek dus dat er niets in zat.

Ik kan me ergens wel voorstellen dat je verwacht dat er wat in zou zitten, maar dan moet er óf ergens op de verpakking staan wat de ingrediënten zijn, óf er moet op de verpakking staan dat het niet geschikt is voor kleine kinderen ivm kleine onderdelen.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Aah wat sneu! Ik snap je teleurstelling wel. In de supermarkt heb je ze ook. Zitten kleine chocolaatjes in. Kosten een paar euro.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    He? 8 euro niet duur voor een lege?
    Hier had ik een dora versie met chocolaatjes voor 1,50...
    Of mis ik gewoon iets en is deze mega groot ofzo?

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit is er een met laadjes en dus opnieuw te gebruiken:

SNÖMYS Adventskalender, 24 laadjes - IKEA.

Daarbij vind ik de chocolaatjes uit die goedkope adventskalenders niet te eten

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aha, thnx!

Blijf het duur vinden voor een lege haha, hier zou hij denk ik de volgende kerst al plat of gekreukt zijn :$
    De chocolaatjes heb ik geen idee van... mijn dochter vind ze lekker!
    (lees; ze heeft in een onbewaakt moment heel de voorkant eraf gescheurd en je ziet nu alleen nog plastic met chocolaatjes erin... ofnaja wat er van over is :) )

19. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hij is niet te vergelijken met zo'n kartonnen kaart met (vieze) chocolaatjes, vandaar dat hij duurder is....

Maar ik zag hem ook en in het voorbeeld zit ook niets....
    Hij is ook wel erg licht voor iets waar wat in zou zitten....

Vul hem met leuke dingetjes, en je zoontje heeft er nog plezier van toch? Ook volgende jaren toch?

20. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    7,99 en dan ongevuld? Man ik heb hier leuke kalenders gekocht voor 2,99 waar gewoon chocolade in zat hoor.

ik zou er wel over gaan klagen. Maar ik neem aan dat de vakjes dan ook echt dicht zaten? Want hoe moet je ze dan zelf vullen??

Deel Deze Pagina