kleine donkerrode stip op neus

Discussie in 'De lounge' gestart door Mindy26, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Hoi

misschien een rare vraag..
    ik heb sinds een week een donkerrood puntje/stipje op mijn neus.
    het valt heel erg op.
    het doet niet zeer en ik kan het niet voelen aan de buitenkant.
    Iemand enig idee wat het kan zijn? Het valt namelijk erg op.:) camoufleren wil bijna niet.

2. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Heb je mss een foto?
    Maar zoals je het beschrijft klinkt het als een bloeduitstortinkje.
    Maar foto zou het duidelijker maken :)

3. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Heb ff gegoogeld. En ja denk ook een bloeduitstorting. Nou ja hopelijk gaat het snel weg. En kan ik het vandaag ff camoufleren. Ga na 2 jaar een avondje uit en heb ik dit in mijn gezicht hihihi.

4. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Miss een spinnetje? Dat s een klein gesprongen bloedvaatje. Heb ik ook ga het binnenkort weglaseren.

5. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

ik heb dat ook op mijn neus zitten. aan de linkerkant op mijn neusvleugel. Zit er al eventjes en gaat niet weg. IK heb er gelukkig niet echt veel last van.

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook al een flink aantal weken een rood plekje op de rand van mijn neusvleugel, misschien al wel een paar maanden. Ik dacht eerst dat onze dochter me gekrabbeld had maar het zit er nu nog. Camoufleren lukt wel een beetje maar je ziet het dan nog wel, het valt alleen minder op. Ben wel blij dat ik sproeten heb waardoor het nog iets minder opvalt.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Waarschijnlijk een bloeduitstortinkje. Ook wel eens gehad, was na een paar weken weg, ga ik vliegen, zat het er na de vlucht weer (luchtdruk?) en toen duurde het een jaar of 2 voor het weg was ;).

8. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Yessss, heel bekend. Bij mij zat hij rechtsmidden op het puntje, lekker opvallend. Gelukkig trok het na dik een jaar vanzelf weer weg.

Deel Deze Pagina