Hoi misschien een rare vraag.. ik heb sinds een week een donkerrood puntje/stipje op mijn neus. het valt heel erg op. het doet niet zeer en ik kan het niet voelen aan de buitenkant. Iemand enig idee wat het kan zijn? Het valt namelijk erg op. camoufleren wil bijna niet.
Heb je mss een foto? Maar zoals je het beschrijft klinkt het als een bloeduitstortinkje. Maar foto zou het duidelijker maken
Heb ff gegoogeld. En ja denk ook een bloeduitstorting. Nou ja hopelijk gaat het snel weg. En kan ik het vandaag ff camoufleren. Ga na 2 jaar een avondje uit en heb ik dit in mijn gezicht hihihi.
ik heb dat ook op mijn neus zitten. aan de linkerkant op mijn neusvleugel. Zit er al eventjes en gaat niet weg. IK heb er gelukkig niet echt veel last van.
Ik heb ook al een flink aantal weken een rood plekje op de rand van mijn neusvleugel, misschien al wel een paar maanden. Ik dacht eerst dat onze dochter me gekrabbeld had maar het zit er nu nog. Camoufleren lukt wel een beetje maar je ziet het dan nog wel, het valt alleen minder op. Ben wel blij dat ik sproeten heb waardoor het nog iets minder opvalt.
Waarschijnlijk een bloeduitstortinkje. Ook wel eens gehad, was na een paar weken weg, ga ik vliegen, zat het er na de vlucht weer (luchtdruk?) en toen duurde het een jaar of 2 voor het weg was .
Yessss, heel bekend. Bij mij zat hij rechtsmidden op het puntje, lekker opvallend. Gelukkig trok het na dik een jaar vanzelf weer weg.