Voor onze oude dag. Ik ga echt niet tot mijn 70ste of langer werken. Wil ook nog kunnen genieten van mijn oude dag.
Wij trouwen dit jaar en gaan daarna gelijk op vakantie. Dat betalen we deels van onze spaarrekening. Verder zijn er nog genoeg wensen hoor; nieuwe kussens op de loungebank buiten, nieuwe bank binnen, nieuwe eetkamerstoelen, nieuwe poort en zo komt er steeds wel weer wat bij.
Afgelopen jaar voor vakantie en nu gaan weer hard sparen voor volgende vakantie en over paar jaar nieuwe kozijnen met glas in hele huis
Wij zijn aan het sparen voor een nieuwe keuken. En natuurlijk voor de studies van de kinderen. Dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven met 4 kids, maar aangezien de oudste hierna nog 1 jaar middelbare moet, komt het wel erg dichtbij....
Net een beetje klaar met alle kosten voor ons nieuwe huis, nu aan het sparen voor een nieuwe auto, en daarna voor de achtertuin. Wij willen sowieso een buffer van 10000 houden
Laatste keer dat we er wat af hebben gehaald was voor de vakantie. Volgende uitgave is een nieuwe schutting in de tuin. We gaan de tuin uitbreiden en er nu ook een goede, degelijke schutting neerzetten. Bedrag wat er minimaal op moet blijven staan is 15000.
Laatst een nieuwe droger gekocht en ben bezig met mn rijbewijs. Ons doel: Dit jaar trouwen we en willen we aansluitend op vakantie. We willen minimaal 3000 erop blijven houden.
Wij sparen om de tuin te laten doen maar mijn man heeft net een nieuwe baan zonder lease auto. Ons tuinfonds staat nu dus voor de deur geparkeerd
Haha herkenbaar, mijn partner is dit jaar voor zichzelf begonnen na een baan met een leaseauto. Dag badkamer!
Herkenbaar helaas😝😝 hier is mijn man ook begonnen met een andere baan en ook dag auto. Dus ook dag spaargeld. Gelukkig hadden we een aardige spaarrekening. Maar vind het wel zonde geld, maar goed was hij daar blijven werkennwas het waarschijnlijk ook dag baan geweest.
Groot doel: nieuwe keuken in ons nieuwe huis. Ik wil een keuken met licht hout, greeploze laden, met inbouwapparatuur in een L vorm. Er zullen leidingen verlegd moeten worden en een muur stucen.. dure grap wordt het Ik denk dat we het 2018 zullen gaan doen. Daarna gaan we sparen voor een dakkapel, en daarna een nieuwe badkamer maar beiden hebben echt geen haast. Badkamer kan nog wel even mee. Én ik heb de wens om mijn veertigste verjaardag in Disney world te vieren.. gelukkig duurt dat nog even Kleine doelen: Nieuwe laptop, nieuwe bank. Fauteuil gaan we binnenkort kopen.
Sparen nu voor badkamer in maart hoe meer hoe luxer . Daarna voor de keuken dus hebben nog ff te gaan
Vd zomer aluminium overkapping gekocht en tuin opgeknapt (3.000 totaal) Net babykamer en alles wat er bij een nieuw (tweede) kindje komt kijken gekocht / en aan het kopen Daarna weer zorgen dat er 2.000 staat, alles wat daarna er op komt is om voor m'n rijbewijs te sparen.
Sparen altijd wel. Vorig jaar gespaard voor nieuwe keuken en auto van 2 jaar oud. Nu aan sparen voor badkamer. Wc beneden ook pas geleden opgeknapt
doel: ik zou wel veel doelen kunnen maken, maar ik heb er geen waar ik nu haastig voor wil sparen. Handig zou zijn om iets te sparen voor onze kinderen die ooit gaan studeren. Momenteel houden we nog niet veel geld over omdat we een en ander `moesten` aanschaffen. Kleding voor mijn man (sinds 3 jaar ofzo?), ikeaopbergmeubel voor speelgoed, schoenen voor de kinderen, zorgverzekering vooruit betaald, af en toe een aflossing richting de hypotheek. We hebben nog wel wat achter de hand. We hebben afgelopen jaren een nieuwe droger en koelkast gekocht, het enige wat kapot zou kunnen gaan en we nodig hebben, is de wasmachine of de oven misschien? oja en de auto daarvoor moet ik nog wat sparen oeps het laatste wat ik van mijn spaarrekening gehaald heb is geld voor het kado voor mijn zoon. die krijgt een mooie treinset op zijn verjaardag, opa en oma betalen ook mee. Omdat ik nogal streng ben voor mezelf zet ik vrijwel al mijn geld direct op de spaarrekening, wat er voor zorgt dat ik vaak moet terugboeken.
Oei wij sparen inmiddels om onze spaarrekening weer aan te vullen 🙈 Afgelopen jaar een huis gekocht waar we zelf een behoorlijk bedrag hebben ingelegd, nieuwe meubels, tuin helemaal gedaan, veranda laten bouwen. Dit jaar willen we de schuur aan pakken (isoleren, dakkapel en deels verbouwen) en een andere auto. Ik wil sowieso 10.000,- op de spaar hebben staan, dat geeft me een fijn gevoel.
Zojuist de spaarrekening aangesproken voor het betalen van de nieuwe wasmachine (de oude is zo lek als een mandje, kwamen we vanmorgen tijdens het wassen achter).. Fijn dat het geld er is om meteen een nieuwe te kopen. Toch doet het een beetje zeer als ik nu het spaarsaldo check. We waren zoooooooo dicht bij de 5000 euro grens..