Bij de belastingdienst haha! (Hypotheek rente aftrek vragen we jaarlijks terug. Dat is de spaarpot. En dan voor de Kids op de bank
Ligt wel wat thuis. Maar dat is misschien 200-300 euro hoogstens. Meeste op de bank, zou me niet veilig voelen als dat thuis zou liggen. Mensen doen gekke dingen voor geld.
Ik heb sowieso nooit cash geld thuis Hier staat alles op de bank. Ik betaal alles met pinnen en ik zou niet weten waar ik cash vandaan zou moeten halen. Geld contact pinnen lijkt me zinloos, want het is nooit gepast; je houdt veel kleingeld over of komt juist 3 euro tekort, of wat ook... Nope, hier staat alles op de bank. Ik heb ook niet per definitie geld nodig elke dag. Ik bedoel; ik zou in de praktijk fysiek gezien best wel een dagje zonder geld kunnen zitten door te leven van het voedsel in mijn voorraadkast en vriezer. Verder heb ik een OV-chipkaart met wat extra centjes erop en een fiets. Dus verplaatsen kan ik mij ook nog. Richting familie/vrienden of whatever. Ik red me wel
Bedoel je op de bank als op een rekening? Of zwart geld in een kluisje bij de bank? Ik ken wel paar mensen die +20.000 in een gehuurd kluisje bij de bank hebben liggen...
Thuis, maar in de vorm van een spaarvarken om leuke dingen van te doen. We hebben nog een krediet bij de bank en zodra we dat hebben afbetaald gaan we wel een spaarrekening openen.
Op de bank, en als het bedrag hoger wordt dan nodig voor onvoorziene uitgaven, dan lossen we wat hypotheek af. Geen idee waarom ik meer dan 50 euro in mijn portemonnee zou moeten hebben... Ik reken overigens kleine bedragen wel regelmatig af met contant geld vanwege het wisselgeld (voor collectes ed).
Nou ja, als mensen gaan verkondigen dat ze 80.000 euro thuis in de sokkenloper hebben liggen, wordt het al gauw interessant om dat te gaan uitzoeken. En in ben er van overtuigd dat een beetje hacker dan vrij snel achter je adres kan komen. En je met een beetje doorspelen kan bedenken wanneer je niet thuis bent. Ik durf wel te zeggen dat het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen thuis ligt. Om precies te zijn 115,-. Meer contant geld heb ik niet. Ik gebruik alleen mijn pinpas.
ik ben al blij dat ik vandaag 3,50 in huis had voor een bosje tulpen van het koor van mn schoonmoeder
Ik heb zelden meer dan 10 euro op zak. Betaal bijna alles met mijn bankkaart. En als ik dan toch es meer cash geld nodig heb (voor een avondje op café ofzo), dan haal ik dat af en dan is dat in no time op. Sparen doe ik dus ook op de bank. Banken zijn dieven, maar als ik hier alles had liggen in een sok zou ik toch ook geen moment gerust zijn. Ik zou bovendien niet weten waarom ik thuis honderden euro's zou moeten hebben liggen. Zowat elke technieker / hersteller die tegenwoordig langskomt heeft een pin-automaatje mee. En anders maken ze maar een factuur en betaal ik het via de bank.
Hier alles op de bank, ik pin overal voor. Maar wellicht dat wat geld thuis wel idee is, ivm nood gevallen bijv een grote pin storing.
Ja maar ik vraag niet hoeveel spaargeld je hebt vind ik ook niet interessant was gewoon verbaasd dat er mensen zijn die thuis durven te sparen en vroeg me af of dat nou aan mij lag vanwege dat nieuws maar het ligt dus niet aan mij haha
Hier een thuis spaarder. Na de val van een zekere bank flink gezeik gehad heb ik geen zin meer in dus ons spaargeld is voor een deel bij een bank maar aan een groot deel gewoon thuis
thuis ligt amper iets, alleen wat in de spaarpotten van de kinderen zit. stel dat er wordt ingebroken of er brand uitbreekt. nee ik moet er niet aan denken dat mijn hard verdiende euro's dan weg zijn.
Beiden. We hebben een behoorlijk groot spaarvarken waar we eigenlijk altijd losgeld in doen wat rondslingert. Als die goed vol zit gaat het naar de bank in zo'n telmachine en dat storten we op de lopende rekening en daar gaan we dan lekker van uit eten, kopen wat leuks of gaan een weekendje weg, net hoeveel er in zat. En op de bank, waar we maandelijks een vast bedrag op storten. Dat spaarbedrag moet wel op de bank, dat past niet in een sok
Geen van twee. Ik heb wat maand geld bij mijn vader liggen. Contant. zo dat ik elke week wat geld heb anders is het te snel op.
Op de bank. Wel zo veilig. Thuis hebben de kinderen beiden een spaarpot. Maar das hooguit dubbeltjes en euro's werk. En zelf een collectepotje, max 5 euro. We betalen ook zo goed als alles met pinpas, maar vaak wel 10-20 in mijn portemonnee .