het staat er al hebben jullie een mobiele telefoon? ik heb er namelijk geen en volgens mij ben ik een uitstervend ras ofzo pol komt eraan
Ik heb ook een mobiele telefoon. Ik kan zelf bijna niet zonder. Ik zeg "bijna", want hij slingert ook vaak rond in mijn tas, dus dan merk ik niet dat hij afgaat. Ik sms meer dan dat ik bel trouwens. Mijn vriend heeft ook een mobiel en hij heeft hem altijd bij zich in zijn broekzak. Overigens zijn wij wel zo dat wij de telefoon op "stil" zetten als we bijvoorbeeld in het ziekenhuis of een restaurant zitten. Wij hebben geen vaste telefoon.
ik heb er ook eentje en gebruik m heel veel. haha, het eerste wat ik dacht bij dit topic zijn er dan nog mensen zonder mobiel
Ik heb er ook geen. Heerlijk leven, zo zonder mobieltje . Geen haar op mn hoofd die erover peinst om er een te kopen.
Wij hebben geen vaste telefoon, en beide een mobiel+abbo. @Tord: HEERLIJK houden zo, want als je er een keer een hebt lijkt het wel of je echt niet meer zonder kan!!!!! Soms verlang ik ook terug naar de tijd zonder mobieltjes. Ik kan ook rustig die mobiel op stil zetten hoor als ik er geen zin aan heb, of relaxed even 'niet' bereikbaar wil zijn! In mijn verlofperiode, toen mijn kleine manneke net geboren was, had ik hem ook zo vaak uit staan! Heerlijk!
Ja ik heb ook een mobiel, al jaaaaaaaren! Kan ook echt niet meer zonder. Maar ik heb ook nog een huistelefoon. En aangezien mijn moeder en het merendeel van mijn vriendinnen ziggo hebben..bel ik gratis met ze.
Ik ben benieuwd wat voor antwoorden er bij 'anders' horen. Je hebt er een, of je hebt er geen, toch? Ik heb een mobieltje sinds 1999 of zo, ik kreeg m vanwege m'n werk. Zou niet meer zonder willen, de stress die ik vroeger wel eens had als ik in de file stond en niet kon bellen dat ik later op m'n afspraak zou komen, echt niet leuk. Nu ook, als je in de file staat, of er is iets uitgelopen, en ik moet met mn vriend overleggen hoe we het gaan doen met kinderen halen uit het kdv. Als hij of ik geen mobiel zou hebben, zouden we het een stuk ingewikkelder hebben.
Hahahaha leuk, wij zijn van een uitstervend ras geweest, we habben zelf al jaren geen tv. Nu hebben we voor onze kleine man wel een tv aangeschaft maar kijken er zelf eigenlijk nooit naar dus nog steeds ken ik geen enkele reclame of programma waar iedereen het over heeft en ze me héél raar aankijken hahahahah.
Jazeker heb ik er 1, kan eigenlijk ook niet zonder en dan voornamelijk om bereikbaar te zijn wanneer ik niet thuis ben.
Mijn eerste gedachte was: ja, duh! Maar lees dat jij er geen 1 hebt TS, dus zo 'duh' is het blijkbaar niet.
Wij hebben trouwens juist geen huistelefoon. Niemand, behalve mijn schoonmoeder, belde ons daarop. En de verkopers. Die laatste werden we zo zat, dat we de stekker er uit hebben getrokken. De lijn is er wel, voor ons internet, maar we doen er dus niets mee. We hebben ook het goedkoopste abonnement.
Heb m'n eerste ruim 15 jaar geleden gekregen van m'n ouders, toen ik op kamers ging. Kostte toen nog een fortuin per minuut, dus bleef redelijk beperkt qua bellen. Ik vond het toen een beetje genant om ermee rond te lopen, aangezien bijna niemand er op die moment er eentje had. Ging op straat achter een muurtje staan of als ik in de auto zat dook ik onder het dashboard als ik een belletje wilde plegen
Heb er wel een. Geen vaste telefoon meer. Ik heb wel een simpele. Al die poespas erop hoeft voor mij niet.
Ik heb er wel een maar gebruik hem alleen om te sms-en of om te laten weten waar ik ben of hoe laat ik thuis kom. Wij hebben ook nog een huistelefoon en daar bel ik het meeste mee.