Oh oh oh ... Ik heb nu al 2 á 3 dagen menstruatie pijn en telkens naar de wc, ben ik het geworden? Nee... en poos later komt het weer en zo gaat het al bijna 3 dagen. Heel irritant!! Wie heeft dat ook wel eens zolang.
Niet lullig bedoeld, maar misschien een keer naar de dokter gaan? Ik zie dat je veel van dit soort topics aanmaakt. Misschien is er wat anders aan de hand? Lijkt wel of je bang bent dat je misschien zwanger bent?
Nee .. ben niet bang dat ik zwanger ben. Heb op dit moment niet zoveel seks, omdat ik erg met mijn hernia zit. Dat is een poosje terug, niet maanden. Wat weekjes.Ook 2/3 maandjes terug bij de dokter geweest, hij heeft toen een soa test gedaan. Kwam niks uit.... Gelukkig! Ik heb meestal, ik word ongesteld en dan pas menstruatie pijn en soms helemaal geen menstruatie pijn. Dus vroeg me af als jullie dit ook wel eens zo hebben.
Ik had het soms wel twee weken.. Begon het op dag 26, dacht ik he eindelijk, weer eens een kortere cyclus ertussen, brak het dag 42 pas door..
Ojee .. nou hoop dat het dan snel komt. Alleen de rug nu is wel genoeg. Meestal stop ik met de pil, ben ik 2 of 3 dagen en is het al weer over. Menstruatie pijn, heb ik nog niet vaak en erg gehad.