Hey dames, Ik heb een vraagje, mijn vriend maakt samen met mijn neefje een plakboek over Feyenoord en heeft daar altijd de krant van maandag voor nodig.. Maar nu ben ik het dus gister vergeten,.. Ik ging voor het AD naar de supermarkt, en kwam met van alles naar buiten.. Maarrr geen AD! Is hier iemand die het Algemeen Dagblad MET sporteditie van 26-10-2009 nog heeft liggen? Zo ja, dan wil ik die graag hebben .. Tegen een kleine vergoeding natuurlijk! Groetjes, Desiree
Ja, bij de super de boer hier, en de boekhandel.. Beide hebben de krant van gister niet meer liggen !
Ja, ik heb het AD gebeld.. En dat kost dus 5euro om na te bestellen! Dus ik dacht, als er nou iemand op het forum is, die voor een klein bedrag het sportgedeelte per post op kan sturen?!
Ik kan je helaas niet helpen, maar is er niemand in de familie of iemand van de buren die het Algemeen Dagblad heeft? Da's misschien nog handiger.
Ik heb mn zus al gebeld, mn moeder, mn schoonouders.. Op msn gevraagd aan mensen! Wat een zoektoch zeg naar een AD haha