Oja? wist niet eens dat het vrij kwam! weer eens het nieuws gemist denk ik maar goed...15 sept dit jaar dus??? van alle bedrijven waar ik gespaard heb???? nou dan laat ik een gedeelte naar mijn spaarrekening overboeken. en van het andere beetje betaal ik mijn jaarplaats op de camping! groetjes diana
ik wist dit ook niet maar is het zo dat als je het in september niet opnemet je een jaar moet wachten voor je het weer op kan nemen dan omdat ik net hier ook lees dta het vanaf nu elk jaar opgenomen kan worden? Hoe werkt dat? Ik weet niet wat we doen, misschien opnemen en op de spaarrekening misschien laten staan.
Haha, en op de verjaardag van mijn zoontje! Dus als mensen geen bestemming hebben: mijn zoontje houdt wel van cadeautjes !
probleempje..........niet lachen........ weet alleen niet meer uit mijn hoofd welk bedrijf ik wel en niet aan de spaarloonregeling heb meegedaan kan ik daar op 1 of ander manier achter komen?? en nee....niet via papieren...die heb ik door omstandigheden niet meer....helaas groetjes diana
Ik neem het op en zet het op de spaarrekening. Ga er niet meteen iets mee doe, maar op langere termijn wel. Vind het toch wel lekker om meteen over mijn geld te kunnen beschikken mocht het nodig zijn!
Wij willen al heel lang boven dubbele ramen laten plaatsen, nu kunnen we dat nog voor de winter laten doen. Wij zijn er dus erg blij mee dat het vrijkomt!
Hier haal ik het er wel vanaf en zet het op mijn eigen spaarrekening. Daar krijgen we meer rente . @All, het spaarloon van de jaren 2006 t/m 2009 valt vrij. Van 2010 dus niet! De jaren voorafgaand aan 2006 zijn sowieso al vrij op te nemen. @Bouchere, er is afgesproken dat alle deelnemers een brief krijgen van hun bank waarin uitgelegd wordt dat het spaarloon opgenomen kan worden. Dus als het goed is krijg je automatisch bericht (of je bent inmiddels verhuisd en ze hebben geen juist adres nu van je ). Groetjes, Josien
hier ook op de verjaardag van mijn zoontje! maar hoe gaat dat dan precies? ben echt blond met dit soort dingen haha hoe kan ik erachter van welke werkgevers het is en hoeveel? mijn vriendheeft 4 jaar lang als vuilnisman gewerkt maar dit is van voor 2006 maar heb geen idee hoe ik erachter kan komen hoeveel dit is en zo
Weet niet of heel het bedrag vrijkomt of alleen het vrije deel? Als het alleen het vrije deel is zet ik het op de spaarrekening,komt alles vrij dan komt er bij ons een nieuwe cv en dubbel glas boven. Volgens mij spaar ik nu niet meer want het bedrijf waar ik werkte is sinds februari failliet. Dus zodra ik kan stoppen zonder financiele consequenties stop ik ermee.
Ik heb geen spaarloon, dus dacht dat het niet voor ons op ging. Maar vriendlief belde zojuist dat hij het wel heeft! Dus dat is mooi! Kunnen we goed gebruiken nu. Wij gaan het opnemen en zetten het op de spaarrekening.