Ik heb alleen spaarloon van 2008 en ik ga het opnemen. Kunnen we in september iets meer uitgeven tijdens de vakantie.
Ik heb net al even nagekeken wat ik dan krijg en is een leuk zakcentje dat gaat lekker op de spaar. Krijgen we meer rente van.
2010 ben je ook nog voor aan het sparen, dat zou volgend jaar erop komen te staan. tenminste bij mijn man wel, daar word het in januari het volgende jaar erop gestort
Mijn vriend heeft het niet, maar ik wel en dat nemen we lekker op Binnenkort hebben we genoeg uitgaven voor de baby, dus een betere besteding is er niet. Zo blijft er ook meer over op onze spaarrekening
@Ellen, dat kan, maar hoeft niet. Mijn werkgever stort maandelijks een dikke 51 euro naar mijn spaarloonrekening (hij houdt het ook maandelijks in dus dan is ie dat ook verplicht) en ik had het dit jaar meteen tot 613 euro volgestort met mijn vakantiegeld omdat ik wel dacht dat ze het vrij zouden gaan geven. Helaas geen nut gehad .
ik ben echt blont denk,....hihi maar hoe kan ik erachterkomen dan dat ik dat ook heb of niet? ik ben zo kei in dit soort dingen
je kan zo zien op je salarisstrook. Bij mij staat duidelijk te zien dat er geld naar spaarloonrekening wordt gestort. Bovendien krijg ik iedere maand een afschrift van abn-amro bank hoeveel geld ik heb op rekening staan van spaarloonregeling.
wij nemen het op maar gaat inderdaad gewoon naar onze spaarrekening, dat we er zelf rente van op kunnen bouwen.
hier iedere maand al een declaratie ivm KDV dus er is niets meer over!!! Maar daar integen betaal ik zelf maar een heel laag bedrag voor de KDV dus eigenlijk al twee jaar een voordeel Het is wel lekker nu ze het vrijgeven, want diegene die het hebben laten staan hebben over het algemeen dan toch wel een lekker bedrag in één keer. Succes met uitgeven En ze geven het idd vrij voor het stimuleren van de economie, maar iedereen zet het nagenoeg op zijn spaarrekening als ik de reacties hier lees. Ben benieuwd of de overheid deze "extra stimulans" dus nog in gaat zetten hiervoor................