spaarloon

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    vanavond was ik eens door mijn personeelsdossier aan het bladeren en toen kwam ik papieren tegen over de spaarloonregeling.
    in 2007 heb ik aangegeven mee te willen doen en 40 euro per maand te storten. volgens mij is dat alleen nooit gedaan. ik heb er in iedergeval niks meer van gehoord, maar ja dit scheelt mij toch wel een beetje geld. (neem ik aan ik weet er niet heel veel van)
    kan ik hier nog wat mee. dat me baas me moet compenseren ofzo??????? of is het een gevalletje had je maar beter moeten opletten

ik weet niet of het hier thuis hoort, als het niet zo is verplaats het dan maar

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als het nooit van je loon is afgeschreven en dus niet is gespaard kun je er niks meer aan doen lijkt me

Spaarloon is sowieso overal afgeschaft helaas.. Wij hebben het vorig jaar opgenomen en laten sluiten

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee kunt je niets mee, je bent zelf verantwoordelijk voor de controle van je strook en had daar dus tijdig op moeten reageren.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Als het nooit is gestort kun je daar niks meer mee. Dit storten gebeurt op een speciale rekening en zolang het daar niet is beland zal het ook niet uitbetaald worden. Je zou aan je baas kunnen vragen waarom ze het bedrag nooit ingehouden hebben en de spaarloonregeling in hebben laten gaan, maar compenseren daar is geen sprake van in dit geval. Het is nooit ingehouden, dus kan er ook niet uitbetaald worden. Ook had je dat zelf een beetje in de gaten moeten houden vind ik, jij wilde dat dat gedaan werd en je baas levert het niks op. Het zal hem dus weinig uitmaken of je wel of niet een spaarloonregeling had of niet. Ik zou het dus lekker zo laten, de spaarloonregeling bestaat ook al niet meer.

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    oke duidelijk. wel jammer maar het is niet anders. er mag een slotje op

6. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Controleer je stroken of het bruto van je loon is ingehouden, miss heeft je werkgever het wel ingehouden, maar nooit gestort, kan ook...

Deel Deze Pagina