c&a en Slagharen

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Zijn er hier mensen die bij de c&a ook een kraskaart hebben gekregen en een familiekaart hebben gewonnen??
    Je moet die online omwisselen, nu staat er dat de kaarten tot 7 okt in te wisselen zijn. Iemand die zijn kaart al heeft "geactiveert". Kan je dan ook maar tot 7 okt het park bezoeken of is de kaart na activatie bijv. een jaar geldig??

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

#2 winniethepoeh, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2011
    ik heb 2x2 duokaarten gewonnen en heb die kraskaart opgestuurd. Nu heb ik een mail gekregen met de digitale tickets.
    daar staat op dat ze alleen te gebruiken zijn op 2,3 en 4 december tijdens ijskoud slagharen.

edit: heb ze net ff afgedrukt en heb er gewoon 8 gekregen:D Hoeven we niks bij te kopen, joepie! *we willen samen met mijn ouders, en de broers en zussen en de kids en wij zouden trakteren.... dan kan er nu ook wel een koffie met appelgebakje af*

3. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Ik heb een familiekaart gewonnen. Maar ik snap er niets van. Het is dus alleen geldig in december ofzo? En krijg je met elke kaart iets? Omdat er bij staat op de site: altijd prijs...
    Ik vind het niet zo duidelijk op de site/kraskaart staan... Ik stuur em maar op en ik zie wel..

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ja hier ook een kraskaart gehad en een familykaart gewonnen,
    Kreeg een mail dat je kan gebruiken 2,3,4 dec.
    Had een boze mail gestruurd omdat ik het raar vond dat het dit weekend was. ½ nederland of meer vierd dan sinterklaas dit weekend.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja altijd prijs kan zijn dat je weekendje wint, dagje uit of jaja een sluitelhanger.... met 25% korting

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb een duo kaart voor 2 personen gewonnen weet niet wat dat inhoudt heb het gister op de bus gedaan dus ben benieuwd

Deel Deze Pagina