Welk wasverzachter gebruiken jullie? Ik gebruik altijd Robijn, maar vraag me af of ik perse meer geld moet betalen voor een goede wasverzachter. Gebruik het trouwens alleen maar voor de geur .
ik gebruik voor kleding, handdoeken etc de wasverzachter van de Aldi en de Lidll. voor hondenmanden, beddengoed etc gebruik ik vaak Robijn passie?? en laatst had ik het eigen merk van C1000 meegenomen (was in de aanbieding) en die blijft ook heel lang lekker ruiken
Ik haal mijn wasverzachter altijd bij het kruidvat. Zo'n Silan fles van 3l kost daar 3 euro! Daar hebben ze ook vaak Robijn e.d. in de aanbieding.
ik gebruik gewoon jumbo huismerk. maar giet de helft in een lege fles en vul aan met water. was is nog steeds zacht en ruikt nog steeds even lekker. tip mischien=
IK heb nu Lenor . Ruikt heerlijk en blijf je lang ruiken in de kleding. Ik koop eigenlijk van alles wat, ligt er aan wat er in de aanbieding is. laatst 2 grote flessen robijn wasverzachter voor 4 euro per stuk bij het Kruidvat. Dan koop ik er gelijk 2 doe ik er weer even mee. En zo ook met die van lenor waren ook in de aanbieding bij het kruidvat. Ik koop soms bij de Aldi maar vind die toch minder lekker ruiken en minder sterk. Ik doe ook minder lang met die goedkopere merken dus qwa prijs ben ik uiteindelijk hetzelfde uit vermoed ik.
Eigen merk c1000. En dan niet die aller goedkoopste. Is geloof ik 1euro 30? Per liter. Is in verschillende geuren verkrijgbaar. Koop het vaak op vooraad als het in de aanbieding is in de euro weken.
Ik gebruik alleen Silan. Maar ik koop ze voornamelijk in de aanbieding. Bijvoorbeeld bij de Kruidvat.. Dan neem ik er gelijk 2 of 3 mee.
Heb jarenlang altijd trouw robijn gebruikt maar sinds een jaartje ben ik over gegaan op Lenor. Die geur blijft veel langer hangen vind ik. Gebruik ook echt bij elke was wasverzachter.
Ik gebruik vanalles, maar net wat in de aanbieding is. Haal meestal van die 3 liter flessen bij de knakenwinkel. Heb nu lenor en silan.
Ik gebruik geen wasverzachter, ik word er helemaal kriegelig van. Brrrr. Ik kan je dus niet helpen... maar als je het alleen voor de geur doet, vloeibaar wasmiddel is er ook in allerlei geurtjes, dus daarvoor hoef je geen wasverzachter te gebruiken. Ff offtopic: Daarbij schijnt het ook niet goed voor de kwaliteit van kleding te zijn. Net als de droogtrommel. Deze 2 factoren schijnen te zorgen dat kleding ed sneller verslijt. Droogtrommel lijkt me logisch, waarom dat bij wasverzachter zo is weet ik niet. Verder blijft kleding bijv ook langer de kleur afgeveven als je wasverzachter gebruikt.
Ik koop alleen de aanbiedingen, ik vind de rode Lenor wel lekker, de blauwe wat minder. Silan gebruiken we ook wel. Of LIDL-wasverzachter.
vaak wat er in de aanbieding is, die rode lenor blijft erg lekker maar af en toe afwisseling is ook wel lekker, we hadden laatst die crystals (roze) en las hier over de witte? die ook maar eens proberen dan, die zijn ook handig als je gaat stofzuigen, een paar op de grond en je huis ruikt ook lekker als je gestofzuigd hebt (ook weleens gelezen hier hoor).
sinds kort ook fan van Lenor, zag hem in de aanbieding bij de kruidvat, ga die proberen. En ik ben om hij is echt superlekker, de rood/roze dan de rest heb ik nog niet geprobeerd