verleden jaar op moederdag kreeg mijn vader een hartstilstand. dankzij de snelle reactie van mijn moeder is er een sms alarm afgegaan waarop de buurman van een paar huizen verder op aan is komen rennen en mijn vader heeft kunnen reanimeren totdat de ambulance kwam. mijn vader heeft een lange weg afgelegd, maar is er zo goed als helemaal bovenop gekomen. nu maak ik zelf tekstborden en heb ik er eentje met een hart gekocht voor onze buurman, maar ik kom maar niet op een passende tekst. voor mijn moeder heb ik "She needed a hero, so she became one". Wie weet een mooi gedicht, of mooie spreuk? alvast bedankt..
Wil je Nederland of Engels? En een korte spreuk of een wat langer gedicht? Kende je de buurman al goed of is het meer een soort kennis? Je zou hem in de hoofdrol kunnen zetten van een kort stukje over: Dank je wel dat jij er was Toen wanneer het nodig was Dank je wel dat je deed Wat toen helaas gebeuren moest Dank je wel voor wie je bent De persoon die het leven hielp Of een mooie Engelse spreuk: Its amazing how two words can mean so much: Thank you.
Ik vind dit gedichtje heel erg mooi, dank je wel. Ze wonen al 35 in dezelfde straat, het is ook een vriend van mijn vader. Het heeft hem ook erg geraakt, ze hebben mijn vader 7 schokken moeten geven omdat het hart telkens weer op hol sloeg. Hij dacht zelf dat hij het niet gehaald had, we hebben hem de eerste week elke dag gebeld. Ik ben die man zo dankbaar..
Kan me voorstellen.. Mijn vader heeft ook een hartstilstand gehad...maar ondanks hele snelle hulp heeft hij het niet overleefd. Hij was nog maar 40 jaar. 3 jonge kinderen en een hele jonge vrouw achtergelaten.