Ik omhels je met 1000 armen

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb de film gekeken van ik omhels je met 1000 armen.
    Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte verfilming gezien. het boek vond ik goed maar nu ik die film zie wat is die bagger.
    Helaas heb ik al voldoende mensen met MS gezien en ook met progesieve MS. Maar hoe dat hier verfilm word lijkt het meer iemand die dement en last heeft van parkison.

Wie heeft deze fil nog meer gezien en wat vond jij ervan?

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, ik heb m niet gezien, maar ik vind het wel zo grappig dat jij er zo vol van bent dat die film zo slecht is. Ik heb dat ook wel es, eigenlijk meer met boeken. Dan wil ik erover praten,maar Elmar leest bijv al nauelijks boeken dus aan hem heb ik niks.
    Sorry, dat was ff offtopic.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik wilde hem niet in de bios kijken omdat ik bang was helamaal histerische te worden ivm met mijn moeder. En dan krijg je zo flut film.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ik wil die film helemaal niet zien, heb er helemaal geen behoeft aan om naar mijn eventuele toekomst te kijken ook al weet ik dat het bij mij helemaal niet zo hoeft te gaan.
    Wel jammer dat ze de MS zo neer zetten, want nu denken dus heel veel mensen dat ik misschien wel niet helemaal goed bij mijn hoofd ben (of dement).

Groetjes Anita

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    @pluk

Hoi Pluk,
    Dat vind ik nou ook. Mensen denken altijd al verkeerd over MS en vooral door deze film word hij nog schever gezet.
    En dan moet het een waargebeurt verhaal wezen.

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Mmm, ik ken de film niet, heb wel ervaringen met MS mijn peettante heeft t gekregen toen ze 26, dat is helaas niet goed afgelopen... gaat dit over t leven van een ms patiënte dan?

enne, Minni, ik ook effe off topic, die van mij leest ook niet meer dan de uitslag van de GP, dus ik herken t helemaal..zucht :-k

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het gaat over een jonge beginnende schrijver en zijn moeder heeft MS in het begin kan ze nog lopen maar raakt steed verder gehandicapt eerst de benen en dan ineens het boven lichaam en kan ze niet meer praten. Zei heeft laten weten toen ze niet meer kon lopen dat ze een half jaar later eutanasie wil maar doordat het zo progesief word word dit eerder gedaan.

Er kloppen gewoon dingen niet die ze in de film naar voren laten komen. Eutanasie kun je niet plannen en tegen ons is gezegd dat eutansie alleen word gedaan als de zorgvrager echt stervende is en duidelijk kenbaar kan maken dat je het dan wilt en waarom dan. dit zijn kleine detais die ik miste waar ik me ook aan stoor.

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
  9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik heb hem ook gezien maandag, en ik vind het ook een waardeloze film.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kunt beter eerst de film kijken, en dan het boek kijken, anders maak je er een hele andere voorstelling van.

11. Niet meer actief

Dit herken ik zeker, mijn vriend heeft ook MS, en er is zoveel onbegrip in de omgeving, ik wist niet van het bestaan van de film en het boek, maar denk ook niet dat we behoefte hebben dit te zien/lezen.

Deel Deze Pagina