Laarsjes voor meisje wat nog niet los loopt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anne1988, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Zoals de titel zegt, ik zoek leuke laarsjes voor nu... Ze heeft nu van die goedkope gympjes van de zeeman aan, maar vind dat nu toch wel koud. Ze loopt alleen nog niet los, alleen nog maar langs de randen van de tafel/bank/stoel.
    Weten jullie waar ze ergens leuke en warme laarsjes hebben?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb een soort van laars-slofjes van leer, gevoerd met een lekker zachte pluche, van aapie.

3. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Schijndel
    Ja, zoiets heb ik ook van Oxxy gezien... Maar vind ze nog best prijzig :) Vooral omdat m'n dochter misschien ieder moment wel los kan gaan lopen... Dus dan moeten we weer andere schoenen gaan kopen.
    Dus als het kan niet te duur :)

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Bij A@pies hebben ze sloflaarsjes

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    www.aapies.nl is niet duur!
    En zijn erg handig, sowieso voor binnen. Ook als ze al loopt!
    Zou in ieder geval kijken voor flexibele schoentjes/ laarsjes en niet van de 'stijve dingen'....

6. raspberry

Die van hier waren rond de 20 euro. Vond ik wel meevallen. Ook omdat als ze los gaan lopen, je ze echt nog wel kunt gebruiken :) In de wandelwagen en alle plekken waar ze dan nog niet lopen en zachte slofjes gewoon fijner zijn dan schoentjes die steviger om het voetje heen zitten...
    En: elk moment gaan lopen.... onze oudste liep overal langs met 8,5 maand, maar ging pas los lopen met 15 maanden. Jongste loopt ook al langs sinds 8 maanden, maar nog steeds niet los.

7. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Schijndel
    Toevallig loopt ons meisje sinds vorige week af en toe al een paar stapjes los, dus het zit er wel aan te komen denk ik...
    Maar ik zal eens voor aapies kijken :)

8. raspberry

Ja, dat doet Caitlyn hier dus ook al een hele tijd, het los overstappen. Zegt dus echt weinig over echt los gaan lopen... ;)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Hier ook hele goede ervaringen met de aapies sloflaarzen

Deel Deze Pagina