Spelcomputer

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wat is jullie favoriete spelcomputer en waarom?
    Ik wil er misschien 1 aanschaffen, maar twijfel tussen de WII / XBOX 360 / Playstation 3

En...welke spelen doen jullie graag?

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik vind de WII het leukste, maar dat komt omdat ik into nintendo ben :) En waarom? Omdat je daar de leukste spellen in hebt. je kunt racen, maar ook hele doelloze dingen als bejeweled en natuurlijk de mario spellen!!

Wij hebben ook de PS3 maar die trekt me niet, omdat er dus naar mijn smaak niet zo veel leuke spellen zijn...

3. emje

emje Niet meer actief

ik heb een playstation 3 gehad maar ook weer verkocht. het is wel een erg mooie spelcomputer en de blu-ray was ook erg mooi. maar je hebt voornamelijk vecht en schietspellen voor de playstation 3 en daar hou ik niet zo van.

ik heb nu een oudewetse nintendo 64 en ben daar erg blij mee :D . de spellen zijn niet meer in de winkel te koop maar marktplaats doet wonderen. en dan lekker de oudewetse spellen spelen. mario, pokemon, puzzels. vind ik erg leuk

4. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Hier ook een WII fan...
    En als je mario leuk vindt dan is er geen andere optie dan de WII..
    De WII omdat:
    Wij hebben de WII gekocht door dat we vroeger al de NES ,SNES en de Nintendo 64 hadden..
    Het is echt old times maar dan in een nieuw jasje...
    En natuurlijk worden er ook nieuwe spellen uitgebracht..
    En voor kids is deWII ook makkelijk te bedienen..
    Misschien kan je is bij vrienden/familie die 1 van de spelcomputers hebben , even een spelletje doen en kijken wat jullie het leukste vinden ..

Al vast veel speel plezier!!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wij hebben ook een wii, en een wiifit bord erbij allemaal leuke balans spelletjes, en we hebben mario en mario galaxy! Echt heel leuk, ik heb er voor mijn dochtertje ook een dora spel op.. Heel makkelijk te besturen.

6. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    hier ook de wii......
    je kan er leuke spelletjes op doen...je kan ermee sporten....en voor de kinderen is het ook heel erg leuk.
    zeker op een zondag kan je dan met het hele gezin erop spelen....ben je meteen van zeurende kinderen af als het slecht weer is.

Deel Deze Pagina