spaarrekening

Discussie in 'De lounge' gestart door GhitaThakoerdin, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

sparen jullie ook voor jullie kindjes?
    wij hebben pas een rekening geopent en stort er elke maand 25 euro op..
    wel stoer, staat haar naam en rekeningnummer tussen mijn bankproducten :) ..

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

als ik ooit mama word wil ik dat ook :D

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Als onze kleine is geboren open ik voor haar ook een spaarrekening. Daar gaan we elke maand 25 of 30 euro op storten.
    Heb jij echt een kinderrekening of een gewone spaarrekening? Ik was laatst bij onze bank, en bij een internetspaarrekening krijg je volgens mij meer rente.

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wij willen dat ook doen zodra de kleine is geboren.
    Oma kwam laatst al aan met een spaarpot, moet zeggen dat ie al aardig gevuld wordt door papa, mama en de (overgroot)opa's en (overgroot)oma's. :)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij sparen in de spaarpot maar ik spaar ook de kinderbijslag op een rekening voor haar. Zolang we dat zelf niet echt nodig hebben zet ik het mooi apart, is toch een aardig bedrag.

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Heb nu een spaarpot voor de toekomstige benodigdheden zoals kamertje enzo.
    Denk dat er ook wel een rekening voor de kleine komt (moet de kleine natuurlijk nog wel eerst gemaakt worden ;) )

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Wij hebben toen Demi geboren werd een rekening geopend waar wij maandelijks een bedrag op sparen en dan sparen wij ook nog in een spaarpot. En opa en oma hebben ook een rekening voor Demi geopend waar ze voor haar op sparen.

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wij sparen ook maandelijks een mooi bedrag voor ons meisje! 't Is de bedoeling dat ze later een makkelijkere start krijgt dan wij.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier voor Joris ook, ook elke maand automatisch sparen op zijn rekening + nog zijn spaarpotje waar bijna dagelijks wel een paar cent in verdwijnt door ons/opa's/oma's etc.!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wij sparen ook maandelijks voor hem ... 50 euro en hij krijgt af en toe her en der wat dus dat gaat op zijn rekening
    wij hebben internetsparen is idd de hoogste rente
    en de kinderbijslag spaar ik ook appart... kan hij later van studeren ofzo ! komt vast wel op

11. GhitaThakoerdin

ik heb zo'n pardoes rekening waar met bepaalde leeftijden de rente oploopt..
    wil mijn dochter ook een betere start geven voor als ze ouder is..
    heb ook zo'n spaarvarkentje voor haar daar gaan ook heel wat centjes in hihi..
    als je het allemaal uitrekent dan kan ze op haar 18e zowiezo 5200 euro op haar rekening hebben staan.. en dat is denk ik ook wel nodig nu alles zo duur is.. wie weet is het later wel niets meer waard, zo duur dat alles wordt.. maargoed voor nu sparen we lekker door :)

12. GhitaThakoerdin

de kinderbijslag koop ik altijd leuke dingen van voor haar, of leuke kleding.. alles sparen vindt ik ook weer niet nodig.. en de studie krijgt ze wel van haar papa... :)..
    wel leuk he om dan ineens de naam van je kindje bij je afschriften te zien staan.. voelt zo trots :)
    ons lieve kleine meisje, ben zo dol op haar... :)

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik herken je gevoel helemaal! Ben ook zo dol op m'n kleine meisje en APETROTS! :)

Het geeft mij een goed gevoel dat ik spaar voor m'n dochtertje ook! Ik wil zo graag dat ze het later toch wat makkelijker krijgt dan wij.

14. GhitaThakoerdin

jah fijn dat wij de mogelijkheid hebben om te sparen voor ons kindje toch :) Mijn moeder kon dat niet vroeger met 4 kids.. dus dat voelt wel goed ja als ik zie dat ze al centjes heeft :p

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Herkenbaar! Wij waren met z'n zevenen thuis, dus ook geen spaarcentjes... en als ik dan idd zie dat m'n meisje nu al een mooi sommetje heeft, dan geeft dat een soort van rust vind ik.

16. GhitaThakoerdin

zo met zn zevenen dat is gezellig :)
    dan wordt het helemaal onmogelijk om te sparen voor alle kids ja..

Hoeveel stort jij pm voor je kleine meid dan?

17. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb er nog geen maar was er wel ook al van plan mocht het lukken en de kleine is er dan een spaarbankboekje te openen. Leuk om zo jullie ideeën te lezen.

Deel Deze Pagina