Hopelijk is het te lezen. Er word voor onderzoek sombere zwangeren gezocht. Misschien een herkenning voor iemand die hier wat aan heeft?
Ik kon het bíjna niet lezen, maar zag dat het om Mama-kits gaat. Ik heb tot halverwege m'n zwangerschap bij een medisch psychologe gelopen en wilde me hier ook wel voor aanmelden. Baadt het niet, dan schaadt het niet, dacht ik.. Maar goed, als je je aan wilt melden, moet je ze wel even toestemming geven voor het contact opnemen met je huisarts, als ze vermoeden dat jij een gevaar bent voor jezelf en/of je kind. En tuurlijk, als je onder behandeling bent van een psycholoog en die vermoed iets dergelijks, dan is ingrijpen alleen maar goed, maar hier beoordelen ze dit allemaal vanaf een papiertje, waarop jij vragen invult.. Ze zien je niet in het echt, ze horen de toon niet achter de antwoorden die jij geeft, ze zien één enkel antwoord waar niet op doorgevraagd wordt.. Ik ben heel snel afgehaakt, toen ik dat las
Hmmm dat is dan minder shaddixxx, Ik zag het artikel in de krant staan en dacht wie weet heeft iemand er wat aan. Als ik jou zo hoor valt dat wel tegen dus.