hallo ik ben mischien op zoek na een goeie kinderwagen inclusief maxicosi bak en buggy nu zullen jullie wel denken mischien ma dat komt omdat ik nog niet weet of ik nu zwanger ben of niet okal zijn 3 testen postitief ma volgens de gyn kan het niet omdat ik gewoon elke maand ongesteld ben geworden maar ik heb helaas niet veel om uit te geven en hij moet in de omgeving enschede staan wil er ook graag 60 km max voor rijden dus heeft mischien iemand van jullie nog een kinderwagen staan dan hoor ik dat graag over het bedrag kunnen we het mischien wel eens worden groetjes mandy
ik heb op zich nog wel spulletjes voor een mutsy 3 rider compleet en ook nog een maxi cosi die past alleen niet op de kinderwagen. Weet niet of je Emmen ver vindt maar binnendoor lijkt het me te doen en hoef er absoluut niet veel voor te hebben. hij staat hier toch maar in de weg
heb je mischien fotos ervan? kun je me anders wel even sturen na faithangelomandy@hotmail.com neem rustig de tijd ik heb geen haast groetjes mandy
heb 3 foto's in mijn album gezet de maxi cosi kinder/wandelwagen en de slaapbak. heb er ook nog voetenzak en parasol bij en bij de dreami nog een dekentje
hallo ja ik ben geintereseerd in de kinderwagen ma net wat ik al heb gezegt ik moet nog 3 tot 4 weken wachten todat ik zeker weet dat het kleintje in mn buik gegroeit is maar hoeveel wil je er graag voor hebben liefs mandy