De geeikte parken van CP, landal en roompot ken ik. Ooststappengroep gaan we niet doen. Iemand een leuke tip voor een prettig bungalowpark met zwembad en binnenspeeltuin. En luxe huisjes met sauna. Marveld heb ik na een tip hier ook bekeken. Zo zullen er nog meer tips zijn van bungalowparken die niet bij de grote ketens zitten, maar toch fijn zijn met voldoende faciliteiten. Het is voor de herfstvakantie.
Kuierpatien in Drenthe. Vond ik als kind super leuk. Is een speeltuin binnen binnen en animatie. Ook een leuk zwembad. Is een camping maar er staan ook huisjes. Hoe luxe ze zijn weet ik niet. Genoeg te doen in de omgeving ook.
Westerbergen in Echten. Volgens mij geen huisjes met sauna. Maar wel verschillende huisjes. Zwembad (gewoon normaal) en een binnenspeeltuin.
Slechte verhalen over gehoord van diverse kennissen en gelezen. We willen ook graag echt goede huisjes. En die zijn vaak bij veel parken, ook bij Oostappen maar ook CP, echt niet goed. We zijn echte landalfans, maar hebben daar al heel veel parken gezien. De hierboven genoemde parken hebben helaas geen huisje met sauna.
Echt goede huisjes vind ik bij roompot. Heel luxe en met sauna. Is in Duitsland net over de grens, bad bentheim. Is een zwembad en een speeltuin binnen. Verder niet zo veel meer. Maar wel schone en luxe grote veelal vrijstaande huisjes.
Attractiepark slagharen... Heeft dan wel geen indoor speeltuin of huisjes met sauna, maar wel een gaaf zwembad (binnen en buiten) en een heel pretpark in je "achtertuin" ;p
Hmm.. Ok. Nou, wij hebben echt niets te klagen gehad: superluxe huisjes met heerlijke bedden, groot bubbelbad, sauna, inbouwapparatuur, Play Station, goed buiten meubilair. Op het park hele leuke speeltuintjes, een geweldig zwembad (niet vergelijkbaar met CP, maar wel echt heel wat in vergelijking met de meeste andere parken: meerdere baden, glijbanen etc.). Een binnen klimding (niet heel groot, maar zeker leuk genoeg). Een supermarkt, snackbar, restaurant, buitenspeeltuin etc. Nee, echt top gehad en gaan zeker nog eens terug als er een leuke aanbieding is
het Molke in Rijssen. Klein zwembadje maar super leuke binnenspeeltuin en veel te doen in de omgeving.
Landal Hof van Saksen is dan wel van Landal, maar straalt dat helemaal niet uit. Geen Bollo de beer dus en echt luxe huisjes!
Huh? Zijn onlangs in Landal Miggelenberg geweest, in een huisje MET sauna. (Was overigens wel een 10-persoonshuisje, dus weet niet of de kleinere huisjes daar ook over een sauna beschikken.) Of bedoel je de parken die hierboven gepost zijn , LOL.
Geen binnenspeeltuin maar wel hele luxe chalets met oa een sauna. Chalet huren in Winterswijk, de Achterhoek? - De Twee Bruggen