Fijn dat je hem hebt kunnen annuleren! Hier ook met ruim 4 jaar al op de grote versie, geen probleem!
Nou heb m dus geannuleerd kreeg ik m toch binnen! Heb ze bericht gestuurd en kreeg als reactie of ik de klantenservice wilde bellen. Ik heb gezegd doe maar via de mail want de collega’s die erover gingen waren niet aanwezig. Vroeg of ze de space scooter zelf op konden halen want ik heb geen auto en het is een zwaar pakket. Daarnaast hebben hun die fout gemaakt en niet ik. Kunnen ze mij verplichten dit op te sturen? Of moeten ze het zelf ophalen?
Hangt van de winkel af. Als jouw annulering binnenkwam nadat het pakket in het verzendproces kwam, is het in principe geen annulering meer. Je kunt het altijd retour sturen. Op de bijgeleverde retourbon staan alle mogelijkheden.
Ik heb diegene aan de telefoon gesproken en hij legde me wat uit over de space scooter en vroeg zelf of ik wilde annuleren. Ik zei dat is goed. Dan kan ik kijken voor de normale variant. Dus hij heeft meteen geannuleerd voor mij. Hun fout denk ik zo. Heb geen verzend bericht gekregen en geen track en trace