Cursus Engels voor basisschoolkinderen (online)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Moluks78, 4 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Op de basisschool van onze kinderen wordt er niet echt op hoog nivo Engels gegeven. (Reformatorisch onderwijs)
    Mn dochter van 8 (groep 6) is erg leergierig en wil graag meer leren.

Wie weet welke cursussen (liefst online) er leuk zijn voor basisschoolleerlingen?

2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn nichtje heeft een LOI cursus Engels gedaan. Zij zat toen in groep 7. Door een verhuizing is zij naar een andere school gegaan waar al vanaf groep 3 Engels werd gegeven. Op haar oude school niet, dus liep ze wat achter. Na die cursus kende ze al heel veel woordjes.

Squla heeft ook een cursus Engels. Weet ook niet of dat wat is hoor maar Squla wordt op/ door veel scholen gebruikt.

Moluks78 vindt dit leuk.
  3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Duolingo!

(en voor jezelf ook leuk ;). Ik ben Zweeds aan het leren, gewoon voor de fun)

bosi333, owly en Moluks78 vinden dit leuk.
  4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Engels op Squla vind ik helemaal niks, hier werken ze daarmee op school in groep 6. Daar zou ik het niet voor aanschaffen

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Mijn zoon gebruikt thuis duolingo en op school gebruikt hij squala, beide methodes vindt hij erg prettig.
    Hij gebruikt het trouwens voor Spaans ipv Engels, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt.

Filifjonka en Moluks78 vinden dit leuk.
  6. Moluks78

Ik heb een abbo op Squla, nooit geweten dat daar Engels op zat. Ik ga t eens bekijken.

7. Moluks78

Duolingo vindt ze erg leuk.
    Ik ben begonnen met Spaans.

nelta vindt dit leuk.
  8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Super leuk Duolingo

Onze dochter leert nu al een tijd Chinees en ze kan dat ook gewoon echt goed al.

Moluks78 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina