Op de basisschool van onze kinderen wordt er niet echt op hoog nivo Engels gegeven. (Reformatorisch onderwijs) Mn dochter van 8 (groep 6) is erg leergierig en wil graag meer leren. Wie weet welke cursussen (liefst online) er leuk zijn voor basisschoolleerlingen?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn nichtje heeft een LOI cursus Engels gedaan. Zij zat toen in groep 7. Door een verhuizing is zij naar een andere school gegaan waar al vanaf groep 3 Engels werd gegeven. Op haar oude school niet, dus liep ze wat achter. Na die cursus kende ze al heel veel woordjes. Squla heeft ook een cursus Engels. Weet ook niet of dat wat is hoor maar Squla wordt op/ door veel scholen gebruikt.
Engels op Squla vind ik helemaal niks, hier werken ze daarmee op school in groep 6. Daar zou ik het niet voor aanschaffen
Mijn zoon gebruikt thuis duolingo en op school gebruikt hij squala, beide methodes vindt hij erg prettig. Hij gebruikt het trouwens voor Spaans ipv Engels, maar ik denk niet dat het veel verschil maakt.