Spacescooters

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Space scooter?

1. Jahoor mijn kinderen mogen deze best hebben

2. Nee zoiets schaf ik niet voor ze aan maar verbied het niet

3. Nee die dingen komen niet in huis en ze mogen ook niet op die van andere

4. Spacescooter...? kun je dat eten ofzo?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ze is vrij voorzichtig en gaat er echt niet op volle snelheid mee en de remmen doen het prima.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Waarom niet, wij hadden vroeger toch ook een step?
    Ik zie het probleem niet;)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik las de titel en dacht dat er 1 of andere levensgevaarlijke scooter op de markt was voor kinderen. En dan ga ik googlen zie ik zo'n leuke step haha.
    Mijn kind zou die mogen hoor :)

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevaarlijk? waarom?

Fietsen is net zo gevaarlijk, net als skeelers...kunnen ze mee over de kop slaan of iets anders...

Mijn dochter heeft er 1..

5. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft er een voor Kerst gekregen.... Ze vindt het geweldig. Ze is altijd met haar vriendinnen, die er ook een hebben, aan het rondrijden.
    Het gaat wel hard, maar dat gaat ze op de fiets ook. En de wielen zijn best groot, in vergelijking met zo'n gewone metalen step.
    Ik ben er zelf ook al op geweest, is echt leuk:)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Volgens mij zaten mijn opa en oma zo te zeuren over skeelers 200 jaar geleden, dat vonden ze ook '3 x niks' .
    Ik vind ze leuk! Onze oudste heeft het er nog niet echt over gehad, maar ik verwacht wel zo'n ding aan te schaffen deze lente/zomer.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja hoor, zouden ze best van me mogen als ze de leeftijd ervoor hebben. Ik zou zelf ook wel eens willen proberen op zo'n ding vooruit te komen.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier in het dorp is de hype volgens mij nog niet gearriveerd. Ik zie en hoor er iig nooit iets van/over. Maar als mijn oudste eentje zou willen, zou dat best mogen van mij.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zie ze hier idd ook steeds meer op school.zie het gevaarlijke er eigenlijk niet van in. Levi roept dat hij er ook een wil voor zijn verjaardag ( gelukkig is hij pas in september jarig en hopelijk zijn ze qua prijs dan behoorlijk gezakt ). Als hij hem dan nog steeds wil krijgt hij hem.

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Moest even googlen, maar heb ze vaak genoeg voorbij zien komen!
    Doet me denken aan vroeger, hoe hip het was als je een eigen aluminium step had! :D

11. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind de remmen prima werken. Je mag er tot 90 kg op dus ik doe ook wel eens een rondje :D En mijn man ook :D

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik vind het een leuk ding en dochter wil er ook graag één..als het financieel eruit kon vond ik het geen probleem.

13. mijn dochter heeft er 1 voor haar verjaardag(6) gekregen, en gaat er mee als een speer :D

Vooral op glad asfalt en pas aangelegde stoepen of pleinen gaat het erg hard, maar met haar fiets gaat ze ook hard.
    Er kan overal wat mee gebeuren!

Ze is er in ieder geval heel blij mee :D, en het is ook goed voor de conditie en lichaamsbeweging!

14. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Lijkt me hartstikke leuk! Mijn zoontje is er nog wat te jong voor maar anders had hij het best mogen hebben, zou er wel goede bescherming bij kopen.

15. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Mijn dochter wil er heel graag één, ze is 5 en ik vind dat nog te jong. Ze heeft een gewone step gekregen, maar gaat wel vaak op de spacescooter van de buurkindjes. Ze mag het voor haar 6de verjaardag vragen, eerst maar eens zien of het dan nog een hype is.
    Persoonlijk ben ik er niet op tegen, maar ik vind het zelf meer voor de wat oudere kindjes en niet voor kleuters.

16. tuc

tuc Niet meer actief

ik hoop dat ze er hier voorlopig nog niet om vraagt (verwacht het ook niet, want ze vind het doodeng als er 1 over de stoep voorbij komt sjeezen) want ik vind ze megaduur en spuuglelijk.

17. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lichaamsbeweging? je duwt toch alleen op dat ding in het midden, als ik het goed begrijp? ik denk dat je met een gewone (micro) step meer beweging hebt? maar goed, ik kan er naast zitten hoor.

Mijn kinderen hebben een microstep. 2 Maten hebben we, de oudste maatje groter. Maar ze fietsen meestal.

Ja tuc, idd. ik vind ze ook heel lelijk. Ik zal eens moeten googelen op de prijs. Heb ik niet op gelet.

18. nou het is best pittig hoor dat heen en weer duwen van het stepplankje.
    en mijn dochter is echt geen watje. zwemt gymt en fietst dus echt wel wat gewend

op een gewone step steppen ze 3 keer en vervolgens rijden ze op het plankje uit, tenminste mijn dochter wel, op de scooter moet ze blijven bewegen

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    moest even googlen wat het was, maar gelukkig is mn zoontje nog te klein voor die dingen.. haha! hij zou het best mogen van me als hij dat heel graag wil maar ik vind het er eigenlijk echt niet uitzien die dingen.

20. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn zoon heeft er één voor zijn verjaardag gekregen en hij is op dit moment 'de bink van de klas'. Hij leent hem aan iedereen uit, want hij is de enige die er één heeft in zijn klas (groep 3). Ik zie het probleem ook niet, als ik zeven was zou ik er ook één willen...:)

Deel Deze Pagina