Ik las de titel en dacht dat er 1 of andere levensgevaarlijke scooter op de markt was voor kinderen. En dan ga ik googlen zie ik zo'n leuke step haha. Mijn kind zou die mogen hoor
Gevaarlijk? waarom? Fietsen is net zo gevaarlijk, net als skeelers...kunnen ze mee over de kop slaan of iets anders... Mijn dochter heeft er 1..
Mijn dochter heeft er een voor Kerst gekregen.... Ze vindt het geweldig. Ze is altijd met haar vriendinnen, die er ook een hebben, aan het rondrijden. Het gaat wel hard, maar dat gaat ze op de fiets ook. En de wielen zijn best groot, in vergelijking met zo'n gewone metalen step. Ik ben er zelf ook al op geweest, is echt leuk
Volgens mij zaten mijn opa en oma zo te zeuren over skeelers 200 jaar geleden, dat vonden ze ook '3 x niks' . Ik vind ze leuk! Onze oudste heeft het er nog niet echt over gehad, maar ik verwacht wel zo'n ding aan te schaffen deze lente/zomer.
Ja hoor, zouden ze best van me mogen als ze de leeftijd ervoor hebben. Ik zou zelf ook wel eens willen proberen op zo'n ding vooruit te komen.
Hier in het dorp is de hype volgens mij nog niet gearriveerd. Ik zie en hoor er iig nooit iets van/over. Maar als mijn oudste eentje zou willen, zou dat best mogen van mij.
Ik zie ze hier idd ook steeds meer op school.zie het gevaarlijke er eigenlijk niet van in. Levi roept dat hij er ook een wil voor zijn verjaardag ( gelukkig is hij pas in september jarig en hopelijk zijn ze qua prijs dan behoorlijk gezakt ). Als hij hem dan nog steeds wil krijgt hij hem.
Moest even googlen, maar heb ze vaak genoeg voorbij zien komen! Doet me denken aan vroeger, hoe hip het was als je een eigen aluminium step had!
Ik vind de remmen prima werken. Je mag er tot 90 kg op dus ik doe ook wel eens een rondje En mijn man ook
Ik vind het een leuk ding en dochter wil er ook graag één..als het financieel eruit kon vond ik het geen probleem.
mijn dochter heeft er 1 voor haar verjaardag(6) gekregen, en gaat er mee als een speer Vooral op glad asfalt en pas aangelegde stoepen of pleinen gaat het erg hard, maar met haar fiets gaat ze ook hard. Er kan overal wat mee gebeuren! Ze is er in ieder geval heel blij mee , en het is ook goed voor de conditie en lichaamsbeweging!
Lijkt me hartstikke leuk! Mijn zoontje is er nog wat te jong voor maar anders had hij het best mogen hebben, zou er wel goede bescherming bij kopen.
Mijn dochter wil er heel graag één, ze is 5 en ik vind dat nog te jong. Ze heeft een gewone step gekregen, maar gaat wel vaak op de spacescooter van de buurkindjes. Ze mag het voor haar 6de verjaardag vragen, eerst maar eens zien of het dan nog een hype is. Persoonlijk ben ik er niet op tegen, maar ik vind het zelf meer voor de wat oudere kindjes en niet voor kleuters.
ik hoop dat ze er hier voorlopig nog niet om vraagt (verwacht het ook niet, want ze vind het doodeng als er 1 over de stoep voorbij komt sjeezen) want ik vind ze megaduur en spuuglelijk.
Lichaamsbeweging? je duwt toch alleen op dat ding in het midden, als ik het goed begrijp? ik denk dat je met een gewone (micro) step meer beweging hebt? maar goed, ik kan er naast zitten hoor. Mijn kinderen hebben een microstep. 2 Maten hebben we, de oudste maatje groter. Maar ze fietsen meestal. Ja tuc, idd. ik vind ze ook heel lelijk. Ik zal eens moeten googelen op de prijs. Heb ik niet op gelet.
nou het is best pittig hoor dat heen en weer duwen van het stepplankje. en mijn dochter is echt geen watje. zwemt gymt en fietst dus echt wel wat gewend op een gewone step steppen ze 3 keer en vervolgens rijden ze op het plankje uit, tenminste mijn dochter wel, op de scooter moet ze blijven bewegen
moest even googlen wat het was, maar gelukkig is mn zoontje nog te klein voor die dingen.. haha! hij zou het best mogen van me als hij dat heel graag wil maar ik vind het er eigenlijk echt niet uitzien die dingen.
Mijn zoon heeft er één voor zijn verjaardag gekregen en hij is op dit moment 'de bink van de klas'. Hij leent hem aan iedereen uit, want hij is de enige die er één heeft in zijn klas (groep 3). Ik zie het probleem ook niet, als ik zeven was zou ik er ook één willen...