Oke, nou misschien zie ik het dan wel verkeerd maar hier komt hij niet in huis of ze moet er zelf voor sparen, dan heb ik er niets over te zeggen natuurlijk haha.
Ik heb even moeten googlen, maar ik zie niet echt waarom dit zoveel gevaarlijker zou zijn dan een gewone step?
Oudste heeft er een gehad van ons, gaat er mee naar school etc.zie er geen problemen in mits ze rustig op de stoep blijven rijden
Ik gruwel van die dingen! Alleen komt dat door de overlast die de buurtkids ermee veroorzaken. Niks aan te doen helaas...
Ah zo heten die dingen dus! Ik zie ze de laatste tijd idd overal.. En vond het ook gevaarlijk zoals ik sommige kinderen met die dingen op straat zie rijden Op de stoep vind ik het tot daar aan toe, maar op de weg lijken me die dingen niet zo verstandig.
Ik vind ze wel gaaf, heb er zelf ook op gestaan. Mijn zoontje wilde er ook graag 1 hebben voor zijn 5de verjaardag, voor de zekerheid heb ik hem toen laten proberen op eentje van een buurjongen maar het lukte hem nog helemaal niet. Voor hem is het dus nog wel een paar jaartjes wachten. Toch heb ik wel mijn twijfels gehad, een nichtje van mij (6 jaar oud) is er afgelopen zomer mee gevallen en had haar arm op 2 plaatsen gebroken maar dat kan ook gebeuren als ze vallen met de fiets natuurlijk. Toch wachten we er hier nog wel even mee, pas als het hem echt goed lukt wil ik erover na gaan denken.
Is toch leuk!! Mijn oudste kinderen hebben hem niet want vinden het saaiiii haha Mijn oudste is helemaal van de stuntstep en daar houd ik mijn hart weleens bij vast moet ik zeggen.