GTST wie praat me bij?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by DastyQueen, Jun 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Oke sinds deze week kijk ik weer GTST na ik schat 1,5 jaar niet gekeken te hebben (de laatste keer dat ik keek kwam Martine Hafkamp terug).
    Nu ben ik nieuwsgierig naar het nieuwe gekke personage Loes. Wie kan mij vertellen hoe ze erin is gekomen en wat haar verhaal is?
    Mijn dank is groot!!!

Emama and Floeperd like this.
  2. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    Zij is de assistente van Nina. Ze heeft Nina's taken overgenomen toen Nina in Hong Kong zat voor La Nina. (Dit was natuurlijk de zwangerschapsverlof van actrice Marly vd Velden die Nina speelt)
    Loes is verliefd op Bing
    Loes heeft Jan Maes vermoord, Lana de dochter van Sjors heeft dit gezien. Lana wordt bedreigd door Loes en is daardoor gevlucht

Genoeg? Of wat wil je nog meer weten?

3. DastyQueen

Oke denk dat ik het nu wel snap en Loes is psychisch niet helemaal in orde?
    En heb je misschien zin te vertellen wat het verhaal van Zoe is?

Wat ik wel irritant vind nu aan GTST is dat ze steeds heen en weer gaan in de tijd.

4. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    Oh Ja, Loes geeft Nina druppels rustgevende medicijnen zodat ze zich niet goed voelt. Nina en Bing willen namelijk nog een kindje dmv een zaaddonor. Loes wil dit voorkomen omdat ze dus verliefd is op Bing.
    De inseminatie is trouwens wel doorgegaan met zaaddonor Amir

DastyQueen likes this.
  5. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    Loes is keihard en niet bang om mensen pijn te doen. Ze speelt ondertussen de lieve onschuldige Loes. Dus niet helemaal lekker dus, haha!

Mmm Zoe.. Zij werkte als verpleegkundige bij AZM. Ze heeft als grote doel om arts te worden. Heeft geld nodig en in daardoor ook sugargirl.
    Komt zo in contact met Jan Maes. Ze wil op een gegeven moment stoppen met Jan Maes omdat hij vervelend is. Hij dreigt haar dat ze niet toegelaten wordt voor opleiding arts.
    Uiteindelijk probeert ze hem toch weer te verleiden. Dezelfde avond wordt Jan Maes vermoord.
    Lang verhaal kort wordt Zoe verdacht (en heeft onder druk bekend) maar ze heeft het niet gedaan. Ze is nu vrij met enkelband en moet binnenkort voor de rechter verschijnen

6. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    Ja dat laatste is idd weer wat nieuws. Vind het ook heel irritant en helemaal geen toegevoegde waarde...

Emama likes this.
  7. DastyQueen

Je bent een topper dan snap ik alles wat beter! En zoe heeft wat met Rick nu klopt dat? En waar is de zoon van Linda gebleven die zie ik nooit meer voorbij komen!.Sorry voor alle vragen :oops:
    Maar wil het weer gaan volgen en mis een te groot stuk. Het grapje je kan een jaar niet kijken en weet nog waar het over gaat klopt niet helemaal :roflmao:

8. K00

K00 Niet meer actief

Rover is naar Canada na de relatie breuk met Kimberley
    Hij had iets naars geflikt.

Je kunt shorties terug kijken dan weet je weer heel wat meer

9. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

Apr 30, 2016
    1,408
    952
    113
    Rover...ja hoe zat dat ook alweer precies. Die had als wraak een naaktfoto van zijn ex op internet gezet waardoor deze in een diep dal kwam tot poging zelfmoord en heeft toen besloten om geloof ik naar Bill te gaan. Weet het ook niet meer zeker merk ik wel :roflmao:

DastyQueen likes this.
  10. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

Apr 30, 2016
    1,408
    952
    113
    Ik denk dat die Loes het recht lopen in ieder geval niet heeft uitgevonden...gevalletje van gespleten persoonlijkheid ;)

DastyQueen likes this.
  11. DastyQueen

Oh echt via youtube? dan ga ik gewoon die 1,5 jaar inhalen zodat ik bij ben bij de clifhanger haha

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

:roflmao: De laatste keer dat ik GTST keek zaten isa hoes, anthonie kamerling, katja schuurman, reinout oerlemans, guusje nederhorst en babette van veen er nog in.. Dát waren nog eens goede tijden...

13. DastyQueen

:roflmao::roflmao::roflmao: toen keek ik ook al...

14. Whysteria

In de luiers? :D

15. DastyQueen

Nee ik denk jaar of 6. Volgens mij kwam het toen om 19.00 uur en Rad van Fortuin om 20.00 uur. Ik keek met mijn moeder mee.

16. Whysteria

Oh, het rad van fortuin met Hans van der Togt en Leontiene...
    Het is dat ik Nederland moest verlaten, maar anders.......

DastyQueen, Ffion and einad like this.
  17. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    Babette van Veen zit er nog (Oké, alweer...) In!!:D

DastyQueen likes this.
  18. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    Veel plezier!! :thumup:

DastyQueen likes this.
  19. K00

K00 Niet meer actief

Shorties op yt weet ik niet, zeker op rtlxl

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ik volg het sinds de geboorte van mijn zoontje ook nog maar met vlagen en zit ook nog met wat openingen.

Klopt het dat er nu 1 inseminatie is geweest met Amir?
    Wat zijn de laatste ontwikkelingen mbt Aysen en Sjoerd?

Share This Page