spachtelputz muur decoratie???????

Discussie in 'De lounge' gestart door ozlem, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    Hallo allemaal ,

Nou zoals de titel het al zegt wie o wie heeft een idee hoe ik een spachtelputz muur kan op vrolijken . het gaat om eenmuur in mijn dochters kamer .

Muur stickers blijven niet plakken en ben zelf niet handig met klussen dus wie heeft voor mij wat tips ?????

Alvast bedankt

2. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Ik weet natuurlijk niet hoe oud je dochter is en wat je smaak is maar ik heb een paar dingentjes opgezocht zodat je misschien inspiratie op kan doen

- Op kinderkamer MUURDECORATIE | Hippe muurdecoratie & muurstickers heb je houten 3d stickers en ik dacht aangezien die niet plakken op de muur kan je ze misschien wel vast maken met een spijkertje of schroef omdat ze van hout zijn.

-Misschien heel simpel maar met een paar schilderijtjes kan je de muur ook leuk opvrolijken.
    Ook met canvas kan je alle kanten op, een foto of misschien een gedichtje wat je mooi vind kan je als je even googled laten ontwerpen.
    Vind je canvas niets heb je ook plexiglas.(wel stuk duurder)

-Muurstickers heb je in alle maten en soorten en omdat dat de meest makkelijke oplossing is gaan de meeste mensen daarvoor.
    Maar omdat dit niet plakt dacht ik wat als je een houten plank neem, het in de kleur verf die je zelf wil en er daarna een muursticker op plakt heb je toch een muursticker op je muur zonder het dan op te hoeven plakken.

Ik hoop dat je er iets aan heb :)

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik heb spachtelputz op de muren en ik heb er een paar weken geleden muurstickers opgedaan en na een aantal keren een aantal letters terug te blijven duwen zitten alle letters vast.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    misschien een muurschildering dmv graffiti ( alles is daarbij mogelijk) of kwast? ;)

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ozelm, blijft van die kleefgom ook niet zitten als je een poster oid wil ophangen. Enige nadeel als je het eraf trekt, trek je wsl de stuc mee.
    Of iets ophangen dmv van schroeven, maar dan moet je gaan boren.
    En zoals susanne zegt een muurschildering.

Hoe definitief mag het zijn?

Deel Deze Pagina