BBQ bij Bobs in Uitgeest..

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Iemand dit onlangs gedaan? Ik vraag me namelijk af of de drankjes inclusief zijn bij zo'n arrangement..

En anders bel ik morgen ff hoor;)

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    In de sfeervolle BBQ-corners kunt u uw eigen maaltijd bereiden. U kunt kiezen voor het grillen op de steen van 400 graden of op onze lava gestookte barbecues. Bob's Crew zorgt tijdens het eten voor de drankjes en een prima service ...
    Dus Ja gratis drinken....

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik zou het voor de zekerheid even navragen.. (Zou zelf twijfelen aan de tekst die popje plaatste. Omdat er niet echt duidelijk staat dat het inclusief drank is, want je kan ook drankjes serveren en achteraf de rekening presenteren natuurlijk ;))

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Precies Nina4, ik haal het dus ook niet uit de tekst. Vlees wordt neergezet, patat en sausjes ook en er staat een bescheiden salade bar. Dus alles is zelf service, behalve de drankjes, dus dat kunnen ze er ook mee bedoelen, dat de crue dat regelt;) Ik heb een poosje terug ook nog dat Jessy James arrangement met een paar meiden van mijn werk gedaan, maar niemand weet meer of de drankjes nu inclusief waren...

Nah, ik bel ze morgen anders wel gewoon. Weet ik het helemaal zeker:)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Een aantal jaar terug ben ik daar eens gaan steengrillen met een groep. De drankjes waren excl.
    Kan ook zijn dat het inmiddels veranderd is.

Deel Deze Pagina