Wie gaat er allemaal naar de jonge gezinnenbeurs dit jaar?? ik ga zaterdag 1ex dus heel benieuwd ben dan 32 wkn zwanger dus lijkt me erg gezellig en informatief. groetjes!!
Jongegezinnenbeurs is in de jaarbeurs Utrecht...ik ga ook samen met mn zus. Zijn vorig jaar ook geweest en vond het erg leuk...
zijn er daar ook wel redelijk wat mannen of is het net als de huishoudbeurs...schaars in mannen? ik wil wel heen maar dat kan alleen met mn man en die zegt jaaaa daag net als die huishoudbeurs zeker
ik ga donderdag met mijn dochter. Wil naar de haren vlechten workshop en sowiezo de sesamstraat show zien. Verder gewoon een beetje neuzen.
ik ga dit jaar op zondag met mijn mams en zusje, altijd super leuk en gezellig. Mijn man zou het ook vast leuk viden maar die mag naar kids city
nou misschien wil mn man mee, maar moet nog even vragen of mn ma even op wil passen want meenemen is niks volgens mij... zij zal het niet erg vinden maar het zal wel heel druk zijn of niet?
Ik ga echt nooit meer naar een beurs....ohhh wat was de huishoudbeurs verschikkelijk die horde wijven die graaien voor gratis dingen niets voor mij...maar miss. is de jonge gezinnen beurs anders??
ik heb kaarten gewonnen van de week voor de beurs en ga met een vriendin heen zondag. ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd wat ik er van vind.
Ik ga zaterdag samen met mijn moeder, ik ben heel erg benieuwd want het is de eerste keer dat ik er naar toe ga