Ik was laatst op Amsterdam CS om een vriend op te halen, komt er ineens een volslagen onbekende man naar me toe: "Welk parfum draag je?" Dus ik keek hem een beetje verdwaasd aan. "Uhm... Versace Bright Crystal." "Draag dat altijd!" zei hij. En weg was hij weer. Ik ben dol op Bright Crystal, maar het is me werkelijk nog nooit eerder overkomen dat ik zomaar word aangesproken op hoe ik ruik. Echt spectaculair zag ik er verder niet uit, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Kortom, prima luchtje!
Vandaag Burberry Britt Verder nog in de kast; Burberry London Chanel nr 5 By van D&G Love with Love van Vanderbilt Addict van Dior J'Adore van Dior
Voor speciale gelegenheden draag ik Tommy girl, voor te gaan werken heb ik Oilily flowers. Maar ik vergeet vaak te spuiten, vandaar dat mijn flesjes niet minderen...
Nou, ik droeg altijdddd Armani- Night She. Deze wordt al een tijdje niet meer verkocht! Maar mijn laatste flesje is op dus nu parfumloos.... ik mis echt iets hahaha. Volgens mij heb ik ergens nog een flesje liggen (had er toen 6 ingekocht ofzo), maar waaarrrrrr.... Ik weet bijna zeker dat ik er nog eentje had. Meiden, kijk anders eens op http://www.parfumania.nl Daar bestel ik dus altijd en het is goedkoper!!! En goede, betrouwbare en zeer snelle service.
Voor als ik uitga , Alien van thierry mugler . Zo door de weeks meestal Hypnose van lancome of magnifique van lancome ..
vandaag Gucci by gucci en verder nog: burberry weekend gucci rush Angel (my favourite) Lancome Hypnose Lolita Lempicka
mijn huidige geur is Nolita Feminina. Heerlijke geur. Ben ook helemaal gek van gucci en Armani en Calvin Klein Eternity.
Precies! En alles op die site is gewoon 100% echt! Ik heb daar zo vaak besteld. Sja, ze hebben geen personeelskosten/winkelkosten, dus dat zie je terug in de verkoopprijs
Euphoria van Calvin Klein, Light blue van Dolce & Gabanna Alien van Thierry Mugler Maar ik vind Musk van The Body Shop ook errrug lekker!
J'adore van dior Ultraviolet Paco Rabanne Channel no5 Op het werk heb ik altijd maroussia die blijft lekker lang hangen
Op dit moment staat in de kast: burberry britt JP gaultier classic Lacoste Romance van ehhh.... volgens mij Ralph Lauren Iets van MExx Tendenza
Bezorgkosten binnen NL: 4,95 euro. Besteding vanaf 100 euro wordt gratis bezorgd. Als je voor 14.00 uur besteld heb je het de volgende dag al binnen. En anders de dag erna. Via TNT post.
Flora de nieuwste van Gucci, zoooooo lekker...(Vorige week zomaar van mijn pap gekregen.. lief he..) Verder in de kast: Alle Hugo Boss geuren Jádore van dior Poeme van Lancome Miracle van Lancome Bright Crystal van Versace Noa en wat geurtjes van Puma, Adidas, Celine dion, christina aquilera enzo. (Hm toch dit jaar maar eens andere cadeaus op mijn verjaardag vragen...)