Hé dames, ik overweeg een paar schoentjes voor zoontje te bestellen bij Limango. Echter weet je bij zoiets natuurlijk nooit zeker dat het gaat passen, dus keek ik even naar hun retourbeleid. Wie heeft ervaring met retourneren bij Limango? Ik vind dit zo'n gekke zin/regel: "Wij storten dan de aankoopprijs van het geretourneerde artikel binnen 14 dagen op je rekening, met inhouding van de retourkosten van 5,70." Dus als ik het goed begrijp.... moet je zelf de verzendkosten naar hun betalen, en dan houden ze ook nog eens 5.70 in op je aankoopprijs? Dus dan ben je voor het retourneren 6.95+5.70=12.65 kwijt??
Nee, je hoeft enkel de verzendkosten richting jouw te betalen, niet nogmaals voor terugsturen. Gewoon de doos weer inpakken, etiket erop en inleveren bij het postkantoor. Ik heb het 1 keer gedaan en dat is netjes verlopen. Ze houden enkel die 5,70 aan kosten in....
Indien je de gehele of een gedeelte van de bestelling retourneert, dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten terug. De kosten van een retourzending zijn 5,70, wat we inhouden op het terug te storten bedrag. Mocht je door een fout van ons artikelen terug willen sturen, dan komen de retourkosten natuurlijk voor onze rekening. Je krijgt dus de verzendkosten terug maar je betaalt wel 5.70 voor de retourzending,zo lees ik het... Leuke website trouwens!
Euhm dames... dat mag niet hoor. Check: https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand Dus je moet het HELE bedrag terugkrijgen bij het retourneren. Inclusief de verzendkosten.