Retourneren Limango

Discussie in 'De lounge' gestart door Tralalala, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hé dames,

ik overweeg een paar schoentjes voor zoontje te bestellen bij Limango. Echter weet je bij zoiets natuurlijk nooit zeker dat het gaat passen, dus keek ik even naar hun retourbeleid.

Wie heeft ervaring met retourneren bij Limango? Ik vind dit zo'n gekke zin/regel:

"Wij storten dan de aankoopprijs van het geretourneerde artikel binnen 14 dagen op je rekening, met inhouding van de retourkosten van €5,70."

Dus als ik het goed begrijp.... moet je zelf de verzendkosten naar hun betalen, en dan houden ze ook nog eens 5.70 in op je aankoopprijs? Dus dan ben je voor het retourneren 6.95+5.70=12.65 kwijt??

2. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, je hoeft enkel de verzendkosten richting jouw te betalen, niet nogmaals voor terugsturen. Gewoon de doos weer inpakken, etiket erop en inleveren bij het postkantoor. Ik heb het 1 keer gedaan en dat is netjes verlopen. Ze houden enkel die 5,70 aan kosten in....

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Oké thnx. Ga ik er ff over nadenken!

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Indien je de gehele of een gedeelte van de bestelling retourneert, dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten terug.

De kosten van een retourzending zijn €5,70, wat we inhouden op het terug te storten bedrag. Mocht je door een fout van ons artikelen terug willen sturen, dan komen de retourkosten natuurlijk voor onze rekening.

Je krijgt dus de verzendkosten terug maar je betaalt wel €5.70 voor de retourzending,zo lees ik het...

Leuke website trouwens!:D

5. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Euhm dames... dat mag niet hoor. Check: https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
    Dus je moet het HELE bedrag terugkrijgen bij het retourneren. Inclusief de verzendkosten.

Deel Deze Pagina