Even een vraagje; ben al een tijdje op zoek naar comfortabele platte enkellaarzen, maar kan steeds maar niets naar mn zin vinden. Vindt veel laarsjes vaak te grof of ze zitten niet fijn. Nu heb ik van het weekend een paar leuke sneakers gepast die heel erg fijn zaten. Maar ik draag vnl. veel jurkjes en hoewel je het tegenwoordig best vaak ziet, twijfel ik of deze sneaker onder een jurkje/ rokje staat. Overigens gaat het dan wel om de wat sportievere jurkjes in maxi, midi of boven de knie. Wat vinden jullie?
ik denk dat het er veel niet met mij eens zijn maar persoonlijk vind ik het meestal geen gezicht. all stars onder een zomerjurkje gaat nog wel maar verder zeg ik nee
Vooral voor de winter zeg ik ook nee.. met een panty maillot of legging vind ik het al gauw een pieten look ..
Mwah niet echt super... ook beetje pietig idd En een chelsea boot? Zijn er in het netjes maar ook wat stoerder met grove zool. Draag zelf 1 van deze 2 schoenen onder mn rokjes (hoop dat de bijlage goed gaat)
Oude foto, maar ik draag vandaag precies hetzelfde Blazer van H&M, kanten top van C&A en high-waisted skinny jeans van H&M
Bijna alles 2e hands... alleen het jasje niet ( heb ik wel bij mijntafel gekocht...alleen was nog met nieuw prijskaartje er aan) Jasje atmosphere ( Primark geloof ik) Shirt Hema Spijkerbroek Tommy Hilfiger Ketting Lora Vesta Bekijk bijlage 478740
Ik gluur mee dus net zo netjes om een outfit te spammen Shirt geen idee waar vandaan, high-waisted skinny jeans van H&M, enkellaarsje van Scapino:
Gave stijl allwoman! Ik hou er zelf ook van, vooral in de zomer! In de winter draag ik toch vaker een spijkerbroek of zwarte skinny. 2015-06-08 12.jpg
Ik heb dat shirt van de hema ook laatst gekocht en nog een andere Mee eens en jou stijl is ook heel errug leuk! Zou er zelf geen geduld voor hebben en ik heb echt 2 linker handen wanneer het haar betreft dus ik zou het nooit zo leuk kunnen opsteken!
Dank je wel! Ja, je moet inderdaad wel wat tutgeduld hebben. Heb ik ook vaak niet hoor, echt niet altijd zin in.
Ik vind sneakers onder een jurkje/ rokje wel erg leuk! Maar idd niet met een te dikke panty want dan vind ik het ook een hoog pietengehalte hebben 😂 Draag nu vaak een dunnere zwarte panty (zodat je wel been ziet zeg maar) onder m'n jurkjes/ rokjes. Vind het overigens niet mooi onder ieder jurkje of rokje, maar dat vind ik in de zomer ook niet.