Buikspieren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door CaatjeMo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb 11-11-2006 een keizersnede gehad..
    nu was ik van de week aan het sporten (5e keer ofzo)
    en merkte dat de kracht in mijn buikspieren totaal weg is,
    had wel verwacht dat het natuurlijk wat minder zou zijn maar totaal weg had ik niet verwacht...

Heeft iemand anders hier ook last van?

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hier nog steeds hoor, ik train mijn buikspieren bijna elke dag, maar het voelt nag niet als daavoor. Denk dat het ook al duurt voordat het weer een beetje normaal wordt, misschien ook nooit meer!

Als ik met mijn nagel over de rechterkant van mijn buik gaat, zo naast mijn navel, dan voelt het heeeeeeeeeeeeeeel raar :confused: net of je gevoel daar minder is en aan de andere kant voelt het gewoon!

Heb jij dat ook?

3. Heb jij ook een keizersnede gehad?

Ik heb het als ik vanaf mijn navel naar beneden ga, hoe dichterbij ik bij mijn litteken kom, hoe gevoellozer het word... en bovenste gedeelte voelt idd ook apart aan, gevoelig maar nietzo zeer pijnlijk gevoelig

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dat klopt heb k ook heb ook keizersnede gehad heb het nagevraagt bij de nacontrole toen en dat schijn je nog wel een tijd houden

5. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hier nog een keizersnede. Moeilijk he om die buik weer in vorm te krijgen?! :( Ik ben ook met buikspieroefeningen begonnen, ik heb wel wat gevoel/kracht maar idd veel minder. Ik voel wel van binnen pijn af en toe.

6. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Moet je eens indenken als je weer zwanger wordt... Lijk nu al veel verder zwanger dan 12 weken :confused: .

Verder moet ik nog steeds wennen aan dat rare ongevoelige hoe dichter je bij het litteken komt. Alsof het niet je eigen buik is die je aanraakt.

En pijn heb ik na bijna 17 maanden nog steeds :( . Moet zeggen dat het nu wel minder word terwijl ik dacht dat het bij een nieuwe zwangerschap erger zou worden.

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    He balen he.... Ik zie ook al zo tegen een volgende zwangerschap op door die rottige keizersnede. Maar we gaan er wel voor.

Ik hoop voor je dat de pijn nog minder wordt en dat je deze keer een goede bevalling mag hebben.

8. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Een heleboel dames hebben na zo veel tijd bijna geen last meer hoor. Ik ken meerdere zwangeren die helemaal geen last hebben van hun litteken. :-k Nu ik er bij nadenk ben ik de enige die er nog last van heeft.

En de pijn wordt hier dus ook steeds minder nu de tijd verder vordert en mijn baarmoeder groter wordt.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb juist dat mijn buik platter is dan van tevoren :confused: :confused:

Blijkbaar hebben ze het goed strak aangetrokken van binnen, ha ha!

Heb nu wel zo'n raar ongevoelig ribbeltje zitten!

10. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Woa... :confused: Lekker toch! Hadden ze bij mij ook wel mogen doen. :)

Ja, ik heb ook zo'n ongevoelig ribbeltje... :(

11. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn buik is ook niet meer zoals voorheen na 2 ks.
    Heb veel moeite met de buikspieren...lijkt wel of ze verdwenen zijn.
    Bij een eventuele volgende ks vraag ik wel of ze het wat straker willen trekken. :)

Mag trouwens niet klagen hoor, heb maar een klein buikje maar toch...

Deel Deze Pagina