Wie heeft de wishbonebike in het zwart voor de kids? Ik ben benieuwd naar ervaringen en het verschil en of deze als die beschadigd raakt een andere kleur onderkleur heeft.
Hier geen zwarte maar de houten wishbonebike. Geweldig fietsje, dochter crosst uren per week met dat ding rond. Ze heeft hem sinds haar eerste verjaardag en hij ziet er nog als nieuw uit. Zwart vonden we heel mooi maar niet zo girly. Vandaar deze. Hij is toch van gerecycled plastic? Zou hij dan niet door en door zwart zijn?
Als ik had geweten dat het zo'n leuk ding was had ze hem voor d'r verjaardag gekregen.. Gisteren waren we in de winkel en daar uitgetest, en ze komt er goed mee vooruit! Dus ik ben helemaal om haha.. Nu heb ik hem op internet gevonden voor 25 euro minder dan in de winkel dus ik bestel hem via internet.. Maar twijfel zo over de kleur, de zwarte hadden ze hier niet in de winkel dus kan die niet in het echt zien helaas! Ik vind het sowieso niet zo'n meisjes fiets, maar hij is wel super stoer! Ik pump hem wel met een roze zadelhoes en handvaten.. De zwarte is volgens mij gemaakt van gerycycled tapijt.. Maar zal dat net zo stevig zijn als de houten?
Ja qua stevigheid lijkt het mij niet uitmaken. Sowieso wel een solide fietsje. Hier is ie ook gepimpt met een roze zadelhoesje. Wilde hem zo basic mogelijk want dan is ie het mooist Hey, van harte gefeliciteerd met je dochter 🎉
Ja ik ga hem sowieso morgen bestellen, maar twijfel enorm of ik de houten of de zwarte versie neem, de zwarte versie wil ik dan wel met roze handvaten en een roze zadel..in de winkel vond m'n dochter de houten versie erg leuk, straks vindt ze de zwarte versie niet leuk haha
Lastige keuze ik vind de houten een vriendelijker uiterlijk hebben. Als we een zoontje hadden gehad dan was het absoluut de zwarte geworden. Ben benieuwd welke het wordt. Straks is die zwarte heel cool met roze accessoires en krijg ik nog spijt
Hier is de (houten) wishbonebike ook favoriet. Ik heb hem al meerdere malen omgebouwd. Mijn dochter heeft er een paar jaar mee gedaan, en nu zit mijn zoon erop. Wij hebben er vrolijke (fiets)stickers op geplakt. Bloemen, omdat mijn dochter dat zo mooi vond. Mijn zoontje heeft daar geen pijn van, dus ze zitten er nog op Ideaal ding!
Ik heb toch voor de zwarte gekozen, omdat ik gelezen had dat die ook tegen regen en nattigheid kon en denk dat die wel heel stoer is met roze zadelhoes en handvaten.. Zal morgen een foto plaatsen als die in elkaar gezet is