Ergernissen vernieuwde site

Discussie in 'Over deze site' gestart door Boordevol, 3 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Sinds de site vernieuwd is word ik gek van een aantal dingen:

- de pagina verspringt steeds door de reclames die worden geüpload. Hierdoor lees ik net iets en verspringt de pagina en moet ik weer scrollen of ik druk op een link net als het verspringt waardoor ik op iets anders heb geklikt.
    - op de iPad staan rechts en links een verticale balk met reclame dwars door het begin van de topiconderwerpen. Ik kan dus een deel niet lezen/zien.
    - ik moet me elke keer opnieuw inloggen.

Ik irriteer me hier zo aan dat ik steeds minder zin heb hier te komen. Gaat hier nog iets aan gedaan worden of blijft dat zo?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zou een addblocker installeren of je internet instellingen zo wijzigen dat dit wordt geblokkeerd. Hier namelijk nergens last van. Vrijwel geen reclame op ZP.

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Bedankt voor je reactie. Hoe doe je dat?

Ik ben nog 1 ergernis vergeten. Op de een of andere manier opent zp heeeeeele oude beruchten. Dan ga ik bv naar lounge, en ik lees en dan valt mijn oog toevallig op de datum en dan is het al 10 jaar oud ofzo. Als ik dan weer op de rubriek klik krijg ik wel de recente berichten. Het is me nu zo vaak gebeurt en ik heb geen idee hoe dat komt.

4. goedehoop

goedehoop Lid

10 aug 2014
    36
    1
    8
    Vrouw
    Vond die oude pagina veel leuker. En makkelijker overzichtelijker. Kom hier niet meer bijna. Jammer.

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier nooit opnieuw aanmelden. Gewoon aangezet dat altijd aangemeld moet blijven. Ook nooit last van verspringen van de pagina door reclame of reclame door de tekst.
    En eigenlijk ook nooit geen oude berichten. Toevallig niet een optie open staan dat het op lid word geseleteerd ?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat heb ik ook, irritant. En hij laat ook alle oude berichten als ongelezen staan. Dus nog van voor de overgang naar het nieuwe forum.

Hoe kom ik bij mijn foto's/bijlagen? Ik wil ze verwijderen, maar kan niet vinden waar ze staan.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    @Boordevol, op de achtergrond wordt er nog hard gewerkt aan de website om alles goed te krijgen. Eén van de dingen waar we mee bezig zijn, is het aanpassen van de advertenties. Deze staan nog ingesteld op de indeling van de vorige Zwangerschapspagina.nl. Dat jij er zoveel last van hebt kan te maken hebben met de cache, cookies, geschiedenis en/of websitedata van je iPad of ander device waarmee je op de website komt, want als je bent ingelogd worden die advertenties niet meer weergegeven. Je kunt proberen de websitedata, geschiedenis, cookies enzo te verwijderen of te legen. Let wel even op want het kan zijn dat door je browser bewaarde gegevens hierdoor worden verwijderd. Bijvoorbeeld gebruikersnamen en wachtwoorden van websites.

@Jo79, ook jij zou kunnen proberen de websitedata, geschiedenis, cookies enzo te verwijderen of te legen. Het lijkt er op dat opgeslagen gegevens van de vorige website door elkaar lopen met de nieuwe website. Wat betreft het verwijderen van foto's en bijlagen, voor nu loopt dat nog even via ons. Meldt het bericht en wij verwijderen de foto of bijlage. Als je foto's eerst in je album plaatst en ze vanuit je album in een bericht laat weergeven dan zou je ze wel direct zelf moeten kunnen verwijderen. Ook daar zijn we nog mee bezig om dat soepel en duidelijk te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

8. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    En het plaatsen van fotos? Ik krijg steeds de melding bestand te groot sinds nieuwe site

9. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Als ik een foto wil plaatsen kom ik niet eens bij mn fotobestand. Ik load ze nu extern op en plaats hier een link vd foto. Maar erg handig is het niet

10. sophie89

sophie89 Lid

9 aug 2016
    41
    1
    8
    Vrouw
    Merk ook dat het een stuk rustiger is dan vroeger, vooral bij de zwangerschapsgerelateerde onderwerpen is het gewoon uitgestorven. Jammer!

goedehoop vindt dit leuk.
  11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    De toegestane grootte voor het plaatsen van foto's is verhoogd. Wellicht dat het nu makkelijker gaat.

Met vriendelijke groet,

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Als we toch bezig zijn met klagen :cool: :
    (Op de telefoon) Dat pijltje dat je naar onderaan de pagina moet brengen brengt je letterlijk helemaal onderaan de pagina. Kan dit veranderd worden dat hij je naar het laatste bericht brengt? Want dat is tenslotte waar je wil zijn.

rammetje86, Logan, Betsy en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het bewerken tool blijft in beeld staan
    Heel irritant :D

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    De "move to top" en "move to bottom" optie zullen we doorgeven. Het bewerken beeld wat blijft staan als je een bericht bewerkt hebben we doorgegeven en wordt naar gekeken.

Met vriendelijke groet,

rammetje86 en XmoonlightX vinden dit leuk.
  15. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Hoi,ik wil die onderste blauwe zin in mijn handtekening verwijderen dus mijn handtekening zou korter moeten worden. Maar dan krijg ik dus deze melding. Kan iemand dat zinnetje voor me verwijderen? Alvast bedankt.

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Je moet je hele handtekening aanpassen naar 3 of 4 zinnen. Ik weet niet precies hoeveel.
    Jou handtekening is te lang

Hommeltje vindt dit leuk.
  17. Logan

Logan Niet meer actief

Kan je al zelf foto's verwijderen? Ben verder echt wel tevreden over deze layout, veel fijner op mobiel :)

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.563
    113
    Vrouw
    Ik vind het niet meer zo overzichtelijk, en m'n banner in mn handtekening werrkt steeds niet

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    @Spectre Welke banner had je in je handtekening staan? De banners van babytickers doen het niet en zijn (worden) verwijderd. Momenteel zijn we druk bezig met onze eigen banners. Leden die al een Zwangerschapspagina banner in hun handtekening hadden zien 'm weer gewoon. Je kan nu nog geen Zwangerschapspagina banner selecteren, maar we zijn er dus mee bezig!

26mei vindt dit leuk.
  20. Logan

Logan Niet meer actief

@Beheer Gister heb ik een link in mijn handtekening gezet en die is weg?

Deel Deze Pagina