Ik heb hier ook last van. Het is echt heel vervelend, het lijkt net alsof je een virus op je telefoon hebt. Sitebeheerders, ondernemen jullie nog actie? Dit speelt al een tijd. Hier nog wat meer informatie van de nerds van Tweakers. Deze vervelende popup lijkt alleen tevoorschijn te komen bij Android apparaten. En zwangerschapspagina.nl is slechts een van de getroffen websites.
https://blog.t-mobile.nl/whatsapp-verouderd-virus/ Geen virus dus. "De melding wordt getriggerd via een vervelende banner die via banner-netwerken op sites komen. Zo kan de website zelf er ook weinig aan doen."
Ik heb het ook, zo irritant. Alleen op deze site en hij als ik vaak deze site open, vaak sluit ie m dan weer.
Ik heb er op mijn iPad geen last van, op mijn Android telefoon wel. Em bij Chrome heb ik er meer last van dan bij amdere browsers. Dus voor degenen die Chrome gebruiken; wellicht helpt overschakelen naar een andere browser.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het opgelost was, wat hardnekkig zeg.. Zelf gelukkig geen last.
Nee was al een tijdje geleden dat ik het had gelezen, maar was dus niet waar.. Vandaar m'n verbazing haha. Hopelijk is het snel opgelost!